Hienoa, että kristillinen ääni kuuluu myös pressanvaalissa!
Huhtasaari on ainoa aitouskova pressaehdokas,HYVÄ!
49
296
Vastaukset
No NYT alamme päästä asiaan! Koska Huhtasaari on "aitouskovainen" presidenttiehdokas, hän ilmeisestikin edustaa niitä arvoja, joita Mikko, George ja kumppanitkin Suomeen haluavat. Hyvä tietää.
Miksiköhän Huhtasaari ei ole vielä julkisesti tunnustanut Mikon tapaan haluavansa Suomea kiinteämmin Venäjän yhteyteen? Onhan hän toki jo kertonut, että Suomi voidaan sotatilanteessa tuosta vain nujertaa ydinaseilla pienessä hetkessä. Laura ei ole tainnut tulla ajateelleksi sellaista pikku juttua, että säteily tuppaa leviämään rajoista piittaamatta?Sinulla näyttää olevan ihan pakkomille iskeä likaiset hampaasi aina jonkun uskovan niskaan. Nyt olet ottanut Mikon hampaisiisi.
Yritä nyt hyvä mies ryhdistäytyä, kohta pääset taas kiusaamaan lapsia kouluun :D"hän ilmeisestikin edustaa niitä arvoja, joita Mikko, George ja kumppanitkin Suomeen haluavat."
- Toki Laura edustaa niitä! Samoin Väyrynen.Juha Ahvio: Minne menet, 100-vuotias itsenäinen Suomi?
"Suomen 100-vuotisitsenäisyyspäivän aattohetkinä 2.12.2017 pidetyssä herättävässä puheessa teol. tri Juha Ahvio tarkastelee Suomen tämänhetkistä tilaa sekä hengellisen että maallisen regimentin kannalta. Puhuja kannustaa kristittyjä aktiiviseen toimintaan ja perustelee, miksi konservatiivisen kristityn tulee haluta vaikuttaa molempien regimenttien alueilla.
Käy ilmi, että yhtä hyvin Apostolisen uskontunnustuksen kuin Lutherin katekismusten raamatullisen uskonopetuksen pohjalta meillä on velvollisuus vaikuttaa ja toimia. Erityisesti puhuja nostaa esiin tällä hetkellä koko yhteiskuntamme ja myös kirkollis-seurakunnalliset todellisuudet hapattavan gender-ideologisen aggression, joka on nyt tuoreiden esimerkkien todistamana ottanut valtaansa koko Ruotsin luterilaisen kirkon. Puhuja varoittaa, että täsmälleen sama gender-ideologinen hyökkäys tullaan täysimittaisesti kokemaan myös Suomen kirkossa. Puheen sanoma on yksiselitteinen: gender-ideologian eteneminen on pysäytettävä, sekä kirkossa että yhteiskunnassa. Muuten Suomi on tuhoon tuomittu.
Puheessa tarkastellaan sitä, missä tilassa on Suomen kansallisvaltiollinen itsenäisyys nyt, vuonna 2017, ja todetaan, että monessakin mielessä kansallisvaltiollisen itsenäisyytemme saavutukset ovat vaakalaudalla. Siksi tammikuussa 2018 käytävät presidentinvaalit ovat korostuneesti arvovaalit. Millaisia johtopäätöksiä tulee vetää siitä, että presidenttiehdokkaista vain yksi on selvästi konservatiivinen ja haluaa puolustaa suomalaista kansallisvaltiota? Kaiken kaikkiaan puhuja päätyy korostamaan, että nöyrän alistumisen ajan tulee olla ohi konservatiivisten kristittyjen osalta. Meillä on paitsi Jumalan asettama velvollisuus puolustaa hyviä luomisjärjestyksiä yhteiskunnassa myös kansalaisoikeutemme ja sananvapautemme, joita meidän tulee täysimittaisesti käyttää. Tämä äänite on ajankohtaisista ajankohtaisin. Kuuntele, sisäistä ja toimi nyt!"
Puhe löytyy Youtubesta.
Niinistökin on uskova, ainakin siitä päätellen, että toivotti uudenvuodenpuheessaan "Jumalan siunausta."
usko.vainen kirjoitti:
Jaa, että jokainen joka toivottaa noin on uskova :O?
Kuka on uskova? Sinäkö sen määrittelet? Minulla on semmonen käsitys, että jos Jumala on olemassa, hän määrittelee uskovan. Ei kaltaisesi pilkkaaja, ivaaja, nimittelijä ja valhettelija.
sage8 kirjoitti:
Kuka on uskova? Sinäkö sen määrittelet? Minulla on semmonen käsitys, että jos Jumala on olemassa, hän määrittelee uskovan. Ei kaltaisesi pilkkaaja, ivaaja, nimittelijä ja valhettelija.
Tällä palstalla sinäkin olet ainakin tuhat kertaa määritellyt aitouskovan :D
Äläkä taas ala solvata ja nimitellä minua tai verenpaineesi nousee ja muikut jää paistamatta :D;:D:Dusko.vainen kirjoitti:
Tällä palstalla sinäkin olet ainakin tuhat kertaa määritellyt aitouskovan :D
Äläkä taas ala solvata ja nimitellä minua tai verenpaineesi nousee ja muikut jää paistamatta :D;:D:DTotuuksia kerroin sinusta. Tuosta uskovaisuudesta vielä sen verran, että tietysti, jos ihminen sanoo olevansa uskova ei sitä ole syytä vähätellä, ainoastaan miten hän "uskovana" käyttäytyy sitä voi ihmetellä.
sage8 kirjoitti:
Totuuksia kerroin sinusta. Tuosta uskovaisuudesta vielä sen verran, että tietysti, jos ihminen sanoo olevansa uskova ei sitä ole syytä vähätellä, ainoastaan miten hän "uskovana" käyttäytyy sitä voi ihmetellä.
Sinä kerroti vain oman mielipiteesi ja se on hupaissa, että minä ajatten sinusta aivan samoin :D
Mutta kerroppas mikä sinä olet määrittelemään miten uskovien pitäisi käyttäytyä :Ousko.vainen kirjoitti:
Sinä kerroti vain oman mielipiteesi ja se on hupaissa, että minä ajatten sinusta aivan samoin :D
Mutta kerroppas mikä sinä olet määrittelemään miten uskovien pitäisi käyttäytyä :OAinakin tunnustaa J.Nasaretilainen opetuksetkin edes jonkin arvoiseksi eikä pitää häntä ainoastaan uhrina arvokkaana.
sage8 kirjoitti:
Ainakin tunnustaa J.Nasaretilainen opetuksetkin edes jonkin arvoiseksi eikä pitää häntä ainoastaan uhrina arvokkaana.
Sinä tunnustat ne J.nasaretilaisen opetukset jotka kuuluvat kaikkiin uskontoihin, ateismiin ja humanismiin. Mutta J.Nasaretilaisen hengellisiä opetuksia ja jumaluutta et tunnusta joten miksi yleensäkään puhut Hänestä :O?
usko.vainen kirjoitti:
Sinä tunnustat ne J.nasaretilaisen opetukset jotka kuuluvat kaikkiin uskontoihin, ateismiin ja humanismiin. Mutta J.Nasaretilaisen hengellisiä opetuksia ja jumaluutta et tunnusta joten miksi yleensäkään puhut Hänestä :O?
Kysyit jotakin, minä vastasin ja sinä siirsit maalia aivan uuteen paikkaan.
sage8 kirjoitti:
Kysyit jotakin, minä vastasin ja sinä siirsit maalia aivan uuteen paikkaan.
Ei se ole maalin siirtämistä jos ihmettelen sitä, että sinä luet Jesuksen sanoista vain ne jostak kuuluvat ihan kaikille :D
- uskonen.tai.en
usko.vainen kirjoitti:
Jaa, että jokainen joka toivottaa noin on uskova :O?
Mitä järkeä koko toivotuksessa muuten on? Toivottelen tässä olemattomien siunauksia, kivat teille ja vät-vät?
uskonen.tai.en kirjoitti:
Mitä järkeä koko toivotuksessa muuten on? Toivottelen tässä olemattomien siunauksia, kivat teille ja vät-vät?
Ei siunauksen toivotus olematonta ole koska sinäkin sen olet kuullut ja lukenut monia kertoja :D
- uskonen.tai.en
usko.vainen kirjoitti:
Mutta kerroppas mikä sinä olet määrittelemään miten uskovien pitäisi käyttäytyä :O"Mutta kerroppas mikä sinä olet määrittelemään miten uskovien pitäisi käyttäytyä :O"
Hyvät käytöstavat on jo määritelty ja ne on kaikille yhteiset. Etkö tosiaan ole kuullut? :O uskonen.tai.en kirjoitti:
"Mutta kerroppas mikä sinä olet määrittelemään miten uskovien pitäisi käyttäytyä :O"
Hyvät käytöstavat on jo määritelty ja ne on kaikille yhteiset. Etkö tosiaan ole kuullut? :OKysyinkö sinusta jotain :O? Enpä kysynyt :D
Hah ha, se ei vielä uskovaiseksi tee että toivottaa Jumalan siunausta! Uskonnollinen ihminenkin voi sanoa niin. Voihan sitä Jumalan olemassaoloon uskoa, mutta pelastava usko on jotain paljon enemmän. Demonitkin uskovat, tai TIETÄVÄT että Jumala on olemassa, mutta ei se niitä auta yhtään.
- sage8.ei.kirj
George_L kirjoitti:
Hah ha, se ei vielä uskovaiseksi tee että toivottaa Jumalan siunausta! Uskonnollinen ihminenkin voi sanoa niin. Voihan sitä Jumalan olemassaoloon uskoa, mutta pelastava usko on jotain paljon enemmän. Demonitkin uskovat, tai TIETÄVÄT että Jumala on olemassa, mutta ei se niitä auta yhtään.
Sanoinko niin, muistaakseni sanoin niin, että "ainakin siitä päätellen..."
Demoneita ei muuten ole muualla kuin päässäsi, varmaan uskot sitten noitiinkin kun niistä Raamatussakin puhutaan. Varmaan ne lentää luudallakin ja taikoo ihmisiin sairauksiakin ihan vaan piruillakseen.
- pastoriako_valitsemassa
Ai. Onko se hyvä? Onkos ihmisten vihaaminen jotenkin kristillistä?
- ljBSVOUB
Kerro toki ketä nyt syytät ihmisvihasta ja millaisesta.
- Bussikuski_Toivakainen
Ja Teuvo, se on Viitasaaren helluntaiseurakunnan vanhimmistoveli.
- vituttaako_
Miksi valehtelet, vituttaako?
Laura on kuin USA.n Trump!
En ole huomannutkaan, että Huhtasaari olisi innostunut ystäviensä puolisoista? Ohhoh! Painavaa asiaa!
- SaatananTosikko
Laura Huhtasaaresta tulee jostain syystä Ilse Koch mieleen.
SaatananTosikko kirjoitti:
Laura Huhtasaaresta tulee jostain syystä Ilse Koch mieleen.
Kuka sinulle tulee mieleen Merja Kyllösestä?
- kekekekekekekeke
usko.vainen kirjoitti:
Matti Kyllönen?
usko.vainen kirjoitti:
Pekka Puupään Justiina.
- SaatananTosikko
Erkkitässämoi kirjoitti:
Pekka Puupään Justiina.
Luultavasti hieman harmittomampi esikuva kuin Ilse Koch.
Vaikka makunsa kullakin.
- oipoiiiii
Muut ehdokkaat ovatkin ainakin siltä osin järjissään.
En todellakaan halua harhoissaan elävää maamme pressaksi, en edes kansanedustajaksi tai lasteni opettajaksi. - SaatananTosikko
Huhtasaari on saman sortin hihhuli kuin nyt hihhulit yleensä ovat, kamelinpaskanuotiotarinoiden jälkihöyryssä horisevia avohoitopotilaita.
- Hutihuti
SaatananTosikko hihhuli, itsestäsi kerroit kaiken. Huhtasaaresta et mitään.
- just.joo
usko.vainen kirjoitti:
Ja sinäkö olet ihan terve mieleltäsi :D:D?
Oletko itse? Vietät aamusta yö myöhään palstalla, statistiikka kertoo sen kullä. Töissä sä et ole. Tai sit sulle maksetaan palkkaa täällä roikkumisesta.
just.joo kirjoitti:
Oletko itse? Vietät aamusta yö myöhään palstalla, statistiikka kertoo sen kullä. Töissä sä et ole. Tai sit sulle maksetaan palkkaa täällä roikkumisesta.
En minä vietä aamusta yöhön palstalla vaan palsta kulkee taskussa mukanani 😂
Sinunkin kanattaa hankkia 4G ja rekata nikkisi niin ei sinunkaan tarvitse roikkua koneellasi päivystämässä 😉- Ei.luotu.eikirj
usko.vainen kirjoitti:
En minä vietä aamusta yöhön palstalla vaan palsta kulkee taskussa mukanani 😂
Sinunkin kanattaa hankkia 4G ja rekata nikkisi niin ei sinunkaan tarvitse roikkua koneellasi päivystämässä 😉Eli riippuvaisuutesi tähän palstaan on tullut niin pahaksi, ettet voi olla tulematta tänne vaikka et olisi koneesi ääressä.
Tosin hyvä että tunnustit vihoinkin riippuvaisuutesi. Seuraavaski voisit sitten hakea apua tähän. Ei.luotu.eikirj kirjoitti:
Eli riippuvaisuutesi tähän palstaan on tullut niin pahaksi, ettet voi olla tulematta tänne vaikka et olisi koneesi ääressä.
Tosin hyvä että tunnustit vihoinkin riippuvaisuutesi. Seuraavaski voisit sitten hakea apua tähän.Ei minun mihinkään tarvitse mennä eikä tulla jos avaan laitteen 😂
Suosittelen sinullekin ‼️
- komppaan.täysillä
"Muut ehdokkaat ovatkin ainakin siltä osin järjissään.
En todellakaan halua harhoissaan elävää maamme pressaksi, en edes kansanedustajaksi tai lasteni opettajaksi."
Luojan kiitos (!) ettemme elä teokratiassa, kuten palstan dominioteologian kannattajat toivoisivat, vaan sekulaarissa demokratiassa, jossa satuolentoihin uskominen ei ole julkinen pakko, ja niiden kieltäminen kivitystuomion alainen rikos.
- Voi.teitä.harhaisia
Sinä se vasta harhainen oletkin. Ei taida täällä käydä yhtään dominionteologiaa ja teokratiaa kannattavaa kristittyä. Tosin sellaisia satuolentoja nämä tietyt harhaiset fantasiakirjoittajat tänne yrittävät luoda ja sinuun reppanaan uppoaa täysillä kuin kuuma veitsi voihin.
- usko.vainenEiRek
Huomaahan kaikki mut??!!
- usko.vainenEiRek
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä sinut on huomattu 🤗
Rakastanhan itseäni
- Zuparu
Se, että ajaa ihmisä itsemurhiin, ei liene kovinkaan kristillistä. http://blogit.image.fi/anzionmukaan/konservatismi-tappaa/
- SaatananTosikko
Peukku ylös -
Otetaanpa pieni pätkä tekstiä:
"Asiaa googletellessani löysin Tiede-lehden artikkelin USA:ssa tehdystä tutkimuksesta helmikuulta 2017. Sen mukaan USA:ssa sukupuolineutraalin avioliiton hyväksyminen vähensi nuorten itsemurhayrityksiä.
Sen sijaan niissä osavaltioista, joissa avioliitto sallittiin vain naisten ja miesten välillä, nuorison itsemurhayritykset eivät vähentyneet."
Blogi on kokonaisuudessaan hyvä ja linkittämisen arvoinen. Kiitos siitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019