Tuleekohan aven seuraaja???
https://www.ksml.fi/teemat/autot/Toyotan-pommi-Camry-tulee-myyntiin-myös-Suomessa/1091293?pwbi=2f98ba9ce4b4f33ef89872587f1cebdb
Camry tulee myyntiin Suomessa
8
102
Vastaukset
- Voima_Tyyli_edistys
"Camry oli vuodesta 2001 alkaen 16 kertaa peräkkäin Yhdysvaltain myydyin henkilöauto"
- Helpponakkitää
Jos tosiaan tulee ja hinta lähellä avensista,tilaan oitis itselleni camryn
Sitähän tehdään hybridinäkin jo joten hyvin voi tulla myyntiin myös tänne!
- phyup
Siitäpä saa trollipoika uuden ahdistkse aiheen ja alkaa taas de mäkätys ja pitkin yötä trolllaaminen.
- söshöss
Happu hour tänään jo vietetty?
- aika.kultaa
Eipä se Camry ollut viimeksi mikään myyntimenestys ja siksi poistui vähin äänin Euroopan markkinoilta. Ei kannata uskoa nytkään ihmeisiin.
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/toyota/toyota-camry/- käriläcci
Euroopassa myy vain karvalakki malliset kopperot, ameriikas on kaikki suurta ja muhkeaa!
- Jukkisto
Edellinen oli ainakin todellinen ruostepommi. Toivottavasti on tullut kehitystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441