Uusi Dan Brownin kirja oli suuri pettymys.
Ikänäöstä kärsivän on tuskaista lukea liian pientä pränttiä. Sivunnumerot taas olivat suurella toisin kuin edellsen kirjauutuuden kanssa, jossa niistä ei saanut pienuuden ja fontin vuoksi selvää.
Muilla kustantajilla en ole tavannut vastaavaa hutilointia:
- eräässä Clive Cusslerin suomennoksessa sanoja puuttui ja oli niin paljon järjetöntä tekstiä että lopulta tuskastuin - jätin kesken
- sama vaivaa Alku-teosta, sanoja puuttuu virkkeistä
- juoni ja asetelma on onneton, arvattavissa, suora kopio edellisistä
- Onneksi en osta näitä hutilointeja vaan lainaan
Kustantaja kusettaa lukijaa jälleen
Hutilukset
1
108
Vastaukset
- hyväkeksintö
Olen mieltynyt äänikirjoihin. Pienen tekstin tihrustaminen laukaisi usein migreenin. Äänikirja on avannut minulle "lukunautinnon" uudelleen. Senkun vaan kuuntelet ja voi kuunnella missä vain, jos laittaa korvakuullokkeet. Monta kirjaa kulkee puhelimessa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657