Cherrykirsikka

Tytteli

Hyvä Cherrykirsikka!

Elämääni tuntuu nyt kasautuvan turhan monelta suunnalta paineita ja odotuksia enkä tiedä kuinka kaikesta kunnialla selviäisin.

Mihin sinä näkisit perheyrityksen murroksen johtavan sekä oman asemani ja elämäni sen ja toisaalta perheenperustamispaineiden keskellä? Löytyykö elämään keveys ja tasapaino?

Syksyllä aloittamani raskaahko projektini taitaa myös viedä paljon energiaa keväällä. Saako asia onnellisen päätöksen?

Onko matkamme onnistunut vaikka sen ajankohta ei tässä kiireen keskellä kovin onnistunut olekaan?

Paljon tuli kysymyksiä, mutta olisin kiitollinen jos jaksaisit minulle vastata.

Kiitos ja aurinkoista kevään odotusta!

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Tytteli! Elämääsi löydät keveyden ja tasapainon vain kuuntelemalla pelkästään itseäsi, sitä mitä itse todella elämältäsi haluat. Toiveiden ja paineiden ristitulessa oma tahto usein unohtuu; älä yritä miettiä niin kovasti, mikä tekisi muut onnellisiksi vaan mikä tekee sinut onnellisimmaksi :)!

Projektisi on vienyt Sinulta paljon voimia ja vie edelleen - muistathan siinä sivussa huolehtia kunnolla myös itsestäsi! Kevään kuluessa tulet olemaan kyllä aika poikki asian tiimoilta, mutta lopulta tulos on onnistunut ja palkitseva, eli älä anna periksi vaan jaksa sisukkaasti saattaa projektisi loppuun. Yöunista älä kuitenkaan tingi; levänneenä saat paljon enemmän aikaan kuin väsyneenä ja tokkuraisena.

On hyvä asia että lähdette lomalle kaiken kiireen keskeltä. Aluksi kasautuneet paineet purkautuvat pienenä riitelynä ja kinasteluna, mutta loppuaika lomastanne on onnistunut, lähentää teitä ja tuo kaivatun hengähdystauon arkirutiineihin. Oikein ihanaa lomaa teille ja valoisaa lopputalvea!

• Tytteli

Kiitos vastauksestasi Cherry hyvä. Odotan matkaamme ja koko raskasta ja kiireistä kevättä nyt jo hieman toiveikkaammin.

Jaksaisitko vielä katsoa miten näet työasioiden selviän. Tuleeko minulle nykyistä enemmän vastuuta ja jaksanko sen vastuun kantaa? Millasena näet perhe-elämän?

Kiitos vielä!

• Tytteli kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi Cherry hyvä. Odotan matkaamme ja koko raskasta ja kiireistä kevättä nyt jo hieman toiveikkaammin.

Jaksaisitko vielä katsoa miten näet työasioiden selviän. Tuleeko minulle nykyistä enemmän vastuuta ja jaksanko sen vastuun kantaa? Millasena näet perhe-elämän?

Kiitos vielä!

Sinulle ollaan sysäämässä lisää vastuuta, mieti tarkkaan otatko sen vastaan. En ole aivan varma, oletko täydeltä sydämeltäsi mukana työssäsi, ja jos veresi vetää samalla muihinkin asioihin, tuntuu vastuu helposti liian raskaalta kantaa. Tämä vaikuttaa myös kotonasi; työpaineiden ristitulessa et sitten ole parhaimmillasi sielläkään. Jos löytyy jokin muu ratkaisu kuin se, että kaikki tai suuri osa vastuusta siirtyy sinun harteillesi, harkitse mieluummin sitä.

Perhe-elämän sujuminen on suoraan riippuvainen noista työelämän ratkaisuista, eli siitä en tässä osaa sanoa enempää. Pyydä Korkeimmalta ja enkeleiltä apua tärkeisiin päätöksiisi, niin kaikki järjestyy parhain päin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe