Heips!
Yhteishaku lähestyy kovaa vauhtia ja en osaa päättää mihinkä järjestykseen laitan minkäkin lukion... keskiarvollani pääsen jokaiseen Turun lukioon paitsi TSYKin luonnontiedelinjalle.
Haluaisiko joku kertoa minulle vähän Puolalanmäen lukiosta sekä yleis- että musiikkilinjasta?? (ne kiinnostavat eniten ja musiikkilinjalle pääsisin harrastuksien puolesta varmaan helposti)
Olisi myös kiva kuulla Klassillisen ilmaisulinjasta?? Minua nimittäin kiinnostaisi journalistin hommat isona joten sillä vaan tuota ilmaisulinjaa mietin...
Itse asiassa voitte kertoa minulle mitä tahansa kokemuksianne Turun lukioista, Norssi ja Luostislyseo ei mua kiinnosta joten niistä olisi varmaan vähän turha kertoa :D
Kiitos jo etukäteen!!
TURUN LUKIOT 2018
kyselijä_
1
341
Vastaukset
- HörhöLukio
Klassillista käyn, tosin normilinjaa. Mutta jos oot hörhö, niin rakastut illipuoleen varmasti. Sinne toki on pääsykoe, joka kai vaikuttaa keskiarvoo enemmän. Myös normilinjalaiset saa ottaa illikursseja jos niihin vaan mahtuu. Eli jos muut illikurssit kun ne journalismi jutut ei kiinnosta niin aina voi mennä myös normipuolelle. Mutta jos hörhöily ja outous on just sun juttu, niin klassilliseen vaan. Klassillisessa on ihan kiva ryhmähenki eikä tarvii pelätä ittensä nolaamista, koska kaikki vaan olettaa, että oot illi ja teit sen tahallas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635