Polariksen Ves gold vaiko joku muu?
Polariksen omat öljyt on turhan tyyriitä ja haluaisin käyttää jotain muuta..
Onko kokemuksia?
Mitä öljyä käyttäisin?
21
3924
Vastaukset
- Fiinix_
Ihan tavallinen rypsipohjainen teräketjuöljy käy.
Hintaan tulee nolla lisää kun on kyseessä merkin oma öljy.. :D
- Teknodonna
Lumenella on paljon uusia tuotteita, joita kannattaa kokeilla.
Itselläni tuo kuiva lentokoneilma on ongelma. Ihoa tuntuu kiristävän kuin olisi numeroa liian pieni päälle.
En minä lihonutkaan ole.
(Reps) Eipä tuo taida olla sen halvempaa:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/amsoil-interceptor-3,78-l-synteettinen-2-tahtioljy-2-tahti
Tuuppaa tuota puolisynteettistä jos luokitukset riittää:;
http://www.motonet.fi/fi/tuote/590018/MOBIL-Extra-2T-4L
Tuos on halpa synteettinen:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Oljy-ja-kemikaalit/2-tahti/Kaksitahtioljy-synteettinen-2000022980/Olihan siellä kärkkäisellä näköjään tuota mansikan tuoksuistakin, paa sitä:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/ipone-snow-racing-4-l-moottorikelkan-2-tahtioljy-55-100-4Laitoin tuota teknosynteettistä Motul snowpoweria säiliöön..
Ei ainakaan vielä mitään ongelmaa...
Oli siinä sitä pollen ves goldia siinä säiliön pohjalla.
Tummelia voi käyttää vähän kaikkeen.
KonnaKettu kirjoitti:
Sie et mitään öljyä tarvi..
Ei muutaku kuivana vaan..
:DEtpä säkään.. käytät vaan noita rasvasia juttujas.
- rasvaa.hyvin
glid liukuvoidetta
Paskat öljyt kyllä käryää ja tukkii konetta, mutta varmaan voitelevat.
Kelkka varmaan eri kun perämotti, mutta shellin 2 tahtiöili hyvää...eikä savuttanut. Bilteman vellejä en osta enää ikinä..Noissa mun bensamersuissa Motonetin Motox-tuotesarjan Fullsyn 5W-40 on ollut hinta-laatu suhteeltaan varsin hyvää tavaraa.
Hieman ironista, että edellinen Mersu kulutti öljyä lähes yhtä paljon kuin Liljalaakson Timpan Octavia, eli noin 1l / 1000km, mutta se ei kussut alleen. Nykyinen puolestaan vuotaa kannentiivisteen kautta ulospäin ja merkkaa reviirinsä lumeen, mutta öljyä ei silti tarvitse lisätä niin useasti. Nyt mittarissa on reilut 273tkm ja 275tkm kohdalla on öljynvaihdon ja muun huollon aika.
Tossa mun toisessa Mersussa, jonka kohtalo on vielä vähän auki, on mittarissa 530tkm.
Jos näitä autoja verrataan naiseen, niin hyvällä tuurilla ja hyvillä geeneillä naisen kukoistuskausi on vielä meneillään, vaikkakin kyllä loppusuoralla, 27-vuotiaana.
53-vuotiaana puolestaan nainen kuin nainen on selkeä kurppa.
Sen sijaan näillä Mersuilla parhaimmat kukkimisvuodet ovat vasta edessäpäin :))))Tuli tuossa valosan aikaan yllättävä tilanne kelkkailessani.. :D
Kauhakuormaaja oli kipannu lumet sillalta jäälle ja täten rikkonu jään sillan alta.
Talla pohjassa pääsin yli. :D Vesi lotisi.Mun vanhassa Polaris Indy 500 kelkassa on kaikki käyttämäni öljyt toimineet aivan hyvin, mutta siinä ei olekaan vesiä
Nyt on tullu ajettua sillä Motulilla ja hyvin on menny..
Ei ees savuta muuta kuin kylmänä startatessa...
Piti vähän kilpailla jonku turistin kanssa. :D
Näytin käsimerkeillä että pistä hanaa. :D
Ei nuo nuhaset vuokrakelkat pärjää mun ruoskalle.Entäs jos eteläntomppeli olisi hanannut itsensä petäjänkylkeen? Varmaan saisit omantunnontuskia yllytyksestä.
Harmaaritari kirjoitti:
Entäs jos eteläntomppeli olisi hanannut itsensä petäjänkylkeen? Varmaan saisit omantunnontuskia yllytyksestä.
No jäisin varmaan antamaan ensiapua. :D
Oli naispuolinen henkilö ajamassa..
Oisin mie voinu sille kyydin antaa lähimmälle varikolle. :DKonnaKettu kirjoitti:
No jäisin varmaan antamaan ensiapua. :D
Oli naispuolinen henkilö ajamassa..
Oisin mie voinu sille kyydin antaa lähimmälle varikolle. :DLiian herrasmiesmäistä. Tosi lapinmies panis kun paikka tulis ja jatkais sitten vaan tyynesti matkaa jänkhälle porojen laskentaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Liian herrasmiesmäistä. Tosi lapinmies panis kun paikka tulis ja jatkais sitten vaan tyynesti matkaa jänkhälle porojen laskentaan.
Mitäs jos ei ole rykimäaika? :D
Aikas raskasta hommaa varsinkin kun ei ole reittejä lanattu..
Kauheaa pomppimista. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046