Olin viikonloppu keikalla ryhmän kanssa. Runkkasin miehiä illan mittaa useita kertoja.
Tuli mieleen siinä harrastuksen lomassa. Mistä siemenneste saa vauhdin lentoonsa.? Jollakin lento oli tosi uljas kaari ja muillakin ihan huikea.
Mutta mistä se saa vauhtinsa?
Siemensyöksy ja orgasmi
16
7735
Vastaukset
Alapään monituiset lihaksetha se mällin saa lopulta lentämää. Ensi siittiöt pääsee palleista sinne jonnekki pohjukkaa, niihi liittyy jos jonkinäköstä mällinestettä putkistossa ja rytmiset tahdosta riippumattomat supistukset sitte työntää mällin sykäyksinä ulos.
Tunnustelepa ens kerrala varovasti väliliha seutua (ja miks ei sieltä vähä taaempaakii) hekuma hetkellä, ni tiiät mitkä voimat siellä jyllää ;D- SuoliSupistelee
Kun orgasmi saa alkunsa peräkautta lykkimällä niin sitten kyllä lentää. Kuinka peräsuoli supistelee penetroivan asian ympärillä mikä siellä sitten onkaan.
- Anonyymi
SuoliSupistelee kirjoitti:
Kun orgasmi saa alkunsa peräkautta lykkimällä niin sitten kyllä lentää. Kuinka peräsuoli supistelee penetroivan asian ympärillä mikä siellä sitten onkaan.
Paska sieltä lentää ku varpusparvella
- JobinPostia
Lihaksethan sen tekee, kun ne alkavat supistelemaan orgasmissa.
Sama juttu kun naisella. Kuulemma pillu supistelee ainakin jonkin verran orgasmissa.
Olen lukenut joskus jostain, että siemensyöksyssä sperman vauhti voi olla jopa 45km/h. Eli tulee kyllä aika vauhdilla. - fjkpyukupk
Pystyykö poliisin tutkalla mittaamaan "mällin" lentonopeutta ?
- tutkapimeeksi
Pystyy jos et ammu anturin linssiin
- Runkkaileva
Sperma lentää vauhdilla jos miehen sykkivän kalun näen ja sitä runkkaan...
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Näyttää hyvältä kun syöksyy silmille.
Idiootti avautui
- 555
Mitä tuota mietit? senhän sä halusit nähdä. Toiset saanut eilen ja toiset ilman.
- Anonyymi
Nuorena poikana kuin alko syöksyt piti aina kokeilla ponnistaa kovaa että lentäis hyvin ja onnistuhan se kun runkkas ja ponnisti niin tuntu kyl pusseissa ihan pirusti vihlontaa kun lähti tulee.
Et juuri sieltä välilihasta sesaa alkunsa ja ponnistamalla saa voimaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena poikana kuin alko syöksyt piti aina kokeilla ponnistaa kovaa että lentäis hyvin ja onnistuhan se kun runkkas ja ponnisti niin tuntu kyl pusseissa ihan pirusti vihlontaa kun lähti tulee.
Et juuri sieltä välilihasta sesaa alkunsa ja ponnistamalla saa voimaaSpeden löpinöitä taas kerran
- Anonyymi
Lihakset supistelevat sen verran voimakkaasti siemensyöksyn aikana, että se lentää vauhdilla.
Muistaakseni siemensyöksyn nopeuttakin on joskus mitattu ja mitatuksi vauhdiksi oli ainakin näiden koehenkilöiden siemensyöksyille saatu 40-45km/h.
ELi aika vauhdilla miehet ruikkivat siementään..- Anonyymi
Eunukin päiväuni
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911