Puhutaan Lieksan asioista...)))

joka.lähtöön

Eräälle henkilölle on valtava ongelma se, jos avaus ei koske suoraan Lieksaa. Hän valittaa siitä aina.

MUTTA eriskummallista on että tämä henkilö ei itse koskaan kirjoita yhtään mitään Lieksaan yleisesti liittyvää - ei. Eikä hänellä ole tarkoitustakaan kirjoittaa koska hänellä on eräs agenda, ja hän seuraa jos tulee tiettyjä avauksia joista sitten voi valittaa.

Jos ei itsellä ole koskaan mitään asiaa, niin silloin ei pitäisi valittaa muista.

23

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työssään

Provokaattorin tarkoitus on saada aikaan epäsopua ja suorittaa häirintää.

• leikkiiJumalaa

Valitettavasti Suomi-foorumi kerää myös häirikköjä ja häiriintyneitä, jotka pääsevät täällä pätemään koska oma nimi ei tule näkyviin.

• niin.tuttua
        leikkiiJumalaa kirjoitti:

Valitettavasti Suomi-foorumi kerää myös häirikköjä ja häiriintyneitä, jotka pääsevät täällä pätemään koska oma nimi ei tule näkyviin.

Kuten ohessa huomaamme.

• juuri.näin.se.on
        leikkiiJumalaa kirjoitti:

Kuten pääpumppu, joka vielä tahallaan kirjoittaa väärin. Mitä se kertoo aikuisesta ihmisestä?

• Taas yksi turha aloitus joka ei liity mitenkään Lieksaan.

• Pääpumppu

Samaa mieltä.
        🐃... ... ...😲

• sekaiset.pamput
        Pääpumppu kirjoitti:

Samaa mieltä.
        🐃... ... ...😲

Mitä ihmettä. Jotain aivan uutta ja todella mielenkiintoista lieksalaista asiaa tällä palstalla. Mielenkiintoinen ja intresantti detalji on myös tuo, että pääpumppu on unohtanut peukuttaa itseään. Loistava aloitus, ottaen huomioon nykytilan ja sävyn palstalla.

• sekaiset.pamput kirjoitti:

Mitä ihmettä. Jotain aivan uutta ja todella mielenkiintoista lieksalaista asiaa tällä palstalla. Mielenkiintoinen ja intresantti detalji on myös tuo, että pääpumppu on unohtanut peukuttaa itseään. Loistava aloitus, ottaen huomioon nykytilan ja sävyn palstalla.

Pääpumppu ei peukuta itseään vaan minä olen kannattanut sitä että hän tekee ilmoituksia asiattomista aloituksista.

Tämäkään aloitus ei liity Lieksan asioihin vaan se on ns. minäkeskeistä valitusta henkilöltä joka on hermostunut siitä että ylläpito poistaa hänen sääntöjä rikkovia kirjoituksiaan.

Katuvankka on oikeassa siinä, että aloituksen ei tarvitse aina koskea juuri Lieksaa, mutta siinä vaiheessa kun tänne aletaan spämmätä aamusta iltaan pelkkää negatiivista mamuasiaa niin mielestäni raja kulkee siinä. Ensisijaisesti tämä on Lieksa-palsta eikä maahanmuutto- tai Ruotsin ja maailman asioiden palsta.

• juuri.näin.se.on
        Uuninpankko kirjoitti:

Pääpumppu ei peukuta itseään vaan minä olen kannattanut sitä että hän tekee ilmoituksia asiattomista aloituksista.

Tämäkään aloitus ei liity Lieksan asioihin vaan se on ns. minäkeskeistä valitusta henkilöltä joka on hermostunut siitä että ylläpito poistaa hänen sääntöjä rikkovia kirjoituksiaan.

Katuvankka on oikeassa siinä, että aloituksen ei tarvitse aina koskea juuri Lieksaa, mutta siinä vaiheessa kun tänne aletaan spämmätä aamusta iltaan pelkkää negatiivista mamuasiaa niin mielestäni raja kulkee siinä. Ensisijaisesti tämä on Lieksa-palsta eikä maahanmuutto- tai Ruotsin ja maailman asioiden palsta.

Mutta pumpun pitäisi myös kirjoittaa jotain asiaa, ja selvällä suomen kielellä, jota hän nyt ei tee. Hän toistaa vaan samaa lausetta, se ei ole keskustelua vaan häiriköintiä.

• kaksi.kahelia
        juuri.näin.se.on kirjoitti:

Mutta pumpun pitäisi myös kirjoittaa jotain asiaa, ja selvällä suomen kielellä, jota hän nyt ei tee. Hän toistaa vaan samaa lausetta, se ei ole keskustelua vaan häiriköintiä.

pumppu ja pankko, siinäpä pari.

• melkohärski

Luulee olevansa jumalasta seuraava, tai mikä se hänen jumala onkaan?

• siinä.vika
        juuri.näin.se.on kirjoitti:

Mutta siihen ei ylläpito puutu.

• Pääpumppu

Ei noihin roskajuttuihin ole muuta tehtävissä kuin ilmoa ylläoidolle.
      🐃. ... ...😲

• Pettynyt889

Kohta näyttää sääntöjenvastaiselta kaikki. Ei saa kertoa, mitä meistä lieksalaisista ja lieksasta ajatellaan ulkopaikkakuntalaisen silmin.

• 656

Niin, olen saanut kuulla asuvan perslävessä ja että maaseutua ei pitäisi pitää asuttuna ollenkaan..

• RakensinkoTurhaan

Lieksa tarvitsee uusia asukkaita ja sellaisia ideoita joita täälläkin voisi työkseen tehdä !

• Kiitos.ja.adjö

Nyt riitti minulle. En avaa enää Lieksapalstaa pitkään aikaan. Siirryn paremmille markkinoille.
      Laiton sensuuri on pahaanlaatuista rasismia. Se jos mikä on suvaitsemattomuutta.
      Aivan valtava ristiriita on täällä, tällä palstalla. Pitäkää tunkkinne ja piehtaroikaa missä hyvänsä. Parasta tässä on se, että ei tule teillä minua ikävä, ei minullakaan teitä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kestän sen mielihyvin kyllä.

• JaKirjoittajia

Kummallista tosiaan että firma näyttää haluavan karkoittaa täältä lukijoita, tuolla sensuroinnilla.

• karvaranneavanne

Hieman hankalaa,kun kaikki poistetaan.Olisiko syytä poistaa koko Lieksa ja myös kartaltakin

• säälittävää

Valtavasti poistettuja viestejä tässäkin ketjussa, eli moderointi on täysin pielessä.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94