Satutarina. Mikä tarina muistuttaisi sinun ja kaivattusi tarinaa?
Mitä disneyn hahmoa kaivattunne ulkonäöllisesti muistuttaa ?
Jos olisitte disneyn
27
639
Vastaukset
- LadyCCC
Levotonta Tuhkimoa
- Helppooo
Hah. Tarinamme on kuin aladin.
Mies nimeltä aladin rakastuu prinsessa Jasmineen kun Jasmine on karkumatkalla palatsista,Jasmine rakastuu aladiniin sellaisena köyhänä kerjäläispoikana mutta aladin häpee itseään ja ajattelee ettei kelpaa prinsessalle kun on köyhä katupoika joka joutuu varastaan ruokaa elääkseen. Hän löytää taikalampun ja toivoo siltä että henki tekisi hänestä prinssin.
Aladin esiintyy prinssinä ja menee Jasminea kosiskeleen. Jasmine ei kuitenkaan pidä itseään täynnä olevasta prinssi Alista vaan kaipaa salaa köyhää vaatimatonta aitoa aladinia, kunnes tajuaa että Ali on aladin. Esittää ettei tunnistaisi ja leikkii mukana
Samalla heitä vastaan juonii jafar joka tavoittelee prinsessa Jasminea saadakseen itsensä kuninkaaksi - Disniätulee
Täytyy vähän blendata.
Hän olisi kuin sekoitus Aristokattien oranssia röyhkeän viekoittelevaa Thomasia, ja kuitenkin herkkänä ja kauniina puolena kuin NotreDamen kellonsoittajan Quasimodo, sisäisesti, piilossa.
Minä olen kuin Pienen merenneidon Ariel, yksinäisenä kaipaamassa ja ihastuneena, unelmoimassa prinssistään, mykkänä kun ei saa avattua sisintään hänen näkyvilleen, peläten että toinen nainen vie prinssin. Olemukseltani olen myös hieman kuin NotreDamen Esmeralda, seksikäs, mystinen ja sanavalmis.
Tarina on niin alussa kuin monet Disneyn tarinat ovat, eli nainen unelmoi ja kaipaa miestä. - kaunotarhirviö
Kaunotar ja hirviö
- tääonhelppo
Shrek. Ei lisättävää.
- tahtoisjutella
Kaksin karkuteillä. Hän Flynn, minä Rapunzel tummilla hiuksilla. Ainakin mun mielikuvissa 😃
- Tahtoisnutella
Niin tahtoisin a 😗
- justlikethat
a?
- Tahtoisnutella
justlikethat kirjoitti:
a?
Tahtoisjutella lähettäjän nimi alkaa a kirjaimella
- eiosunueikäuponnu
eikä ala, sorry 😯 vaan m
- Tahtoisnutella
Et ole oikea lähettäjä
- äläalavänkään
Tahtoisnutella kirjoitti:
Et ole oikea lähettäjä
Olenpas. Mut se ei ollut sulle, uskohan jo.
- Tahtoisnutella
äläalavänkään kirjoitti:
Olenpas. Mut se ei ollut sulle, uskohan jo.
Eihän täälä päivystä siitä tiedän 😀
- ettaidatietää
Jahah, ihan miten vain. Minäpäs päivystän 😛 kohta loppuu vuoro tältä erää, lähdetään Flynnin kanssa seikkaileen. Sorry jos luulit joksikin sulle tärkeäksi.
- olen.ariel
Pieni merenneito. Selvästi.
- Eristaiei
Joku ruusune tai jotain..... olisin joku sivuhenkilöistä... ehkä hyvä haltiatar... tai sitten paha.
- hiljaahiljaa
onko sellaisia satuja missä ei puhuta
- KirjoitanNyt
Eiks se totuus ole tarua ihmeellisempää..
- sillaikaisitten
Varmaankin..Beauty and the beast. Ainakin siltä välillä on tuntunut;) https://www.youtube.com/watch?v=e3Nl_TCQXuw
- hhghfhfhfhf
Prinsessa ruusunen. Minä prinsessa,hän prinssi.....
- 5cardcharlie
yrittääkää nyt keksiä hyviä sketsejä ja hahmoja siihen minun ehdottamaani "ikävän PIENI" - elokuvaan, johon annoin vihjeitä :)
3 eritasoista hahmoa tuollaiseen peliin, helpoin olisi Tiffany eli joku tyttöhahmo Texasista, Siru olisi joku toinen tyttöhahmo, mutta muualta, sitten Charlie, minkälainen, sekin voisi olla kyllä tyttö, mutta Charlie nimenä ja merkityksenä tarkoittaa vapaata miestä.
Huomennakaan ei ehkä tarvitse vielä tehdä oikeita töitä, pakko varmaankin ehkä rentouttaa aivoja, antaa siis aivojen työskennellä levossa aina välillä, unessa. Aamulla sitten jo rentouttamaan aivoja hakemalla taksilla viinakaupasta viskipullo rentouttamaan lisääkin aivoja, ehkä. - Matami_Mimmi_
Minä raskasrakenteinen Helinä-Keiju ja hän kuin Peter Pan.
Tai hän kuin Simba, leijonakuningas ja minä naispuoleinen Pumba..... - Pihala
En oo satuja lukenut, maalla ei ollu kirjastoo
- sieltäoissaanu
Eikö edes kirjastoauto käyny?
- Pellepeloton1
Ei silloin ollu mitää kirjastoautoja, Makkosen turistibussit vaa.
- maitokärryillä
oot sitten kyllä aika iäkäs.. ainahan niiton ollu
Toy Story. Buzz Lightyear.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893