Tai kroppa muutenkin. Roikkuuko nahka yms.
Miltäköhän sun perse näyttää paljaana
13
428
Vastaukset
- peittääkövaatteet
Pikku pippeli kirsikkana kakun päällä 👌🏼
- doggy_style
Joo. Nahka roikkuu kuin sharpeillä konsanaan.... 😩
- seontotuus
Roikkuu, roikkuu. Peffa on ihan jees, mahassa vähän pömppöä ja roikkoa.
- Perseppäperse
Eipä kuulu sinulle. En näytä sitä kuitenkaan. Pakko olla tyytyväinen siihen mitä on.
- karamea
Karmealta, kertakaikkiaan. Silti se on ❤
- Lentäväkananen
Perse viistää maata ja sivuilla olevilla nahkoilla voin laskeutua eiffeltornista turvallisesti katutasolla. Kokeilun kerran ja ensi kesänä teen sen uudelleen. Silloin koko tapahtuman filmatisointi. Tulee kakkoselta heinäkuussa 2018, pysykää kanavalla.
- KirjoitanNyt
Hieno kysymys ja tärkeä pohdinnan aihe.
- suapelottaa
Sitä saat miettiä elämäsi loppuun asti, koska et uskalla lähestyä niin, että pääsisit joskus näkemään.
- satuavain
Mistä näitä vammasia sikiää.
- haittaakojos
Haittaako jos roikkuu? Ei tässä enää mitään niin nuoria ja kiinteitä olla.
- hahasullemallia
Etsi ittellesi malli niiin ei roiku nahka. Haha saisitkohan.
- Thumpsis
Minulla on VARTALO.... jos nyt vähän omppovatsa pötköttää... Niin
En voi auttaa, jos se sinua häiritsee Kummallist puntarointii! Ylleesä siitä haaveillaa silemät syvämmessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906