Etsin selvästi nuorempaa naista seksisuhteeseen. Haluaisin että olet minulle salarakas. Elikkä suhteemme vain ja ainoastaan seksiä.
Olen hyvin toimeentuleva mies Turun läheltä. Ihan katseenkestävä, et tule pettymään. Ikää jo kuitenkin reilummin eli 52v. Harmaapäinen herrasmies.
Yhteyden saat setäturku@suomi24.fi
Selvästi nuorempaa naista
12
723
Vastaukset
Sähköposti on tietenkin setaturku@suomi24.fi
- xxxsamppa
setäturku kirjoitti:
Järkevät ymmärtää.
Vähempi on järkiporukkaa,vaan kohta on kauhaa kannikkaan tarjolla tai hutsuni liittää sut nerokkaaseen listaansa.
Nuorta alle 25 piparia minäkin ottaisin. Sellaista voisi piiitkäään nuolla :) Löytyykö Turusta?
enoeno@suomi24.fi- jonskuliiiii
Täällä olisi 19 vuotiasta tiukkaa Oulun lähellä..
- apu7777
kirjoita apu@luukku.com
- Selvästi_kännissä
Mä etsin kännissä vanhempaa miestä.
- Öööääöö
Tietysti olethan yhtä kuin petolinnun perse et kykene selvinpäin tarjoamaan homeista räppänääs
- Selvästi_kännissä
Öööääöö kirjoitti:
Tietysti olethan yhtä kuin petolinnun perse et kykene selvinpäin tarjoamaan homeista räppänääs
Sulta ei sitten mee mikään ohi...
- xxxsamppa
Selvästi_kännissä kirjoitti:
Sulta ei sitten mee mikään ohi...
Saakos vanhempi mies siementää sun kännisen pimppis?
- oikeastihuppelissa
minä olisin ainakin mielelläni vanhemman miehen käytettävissä ihan oikeasti. hieman kun ottaa rentouttavaa niin alkaa heti tehdä mieli sellaista oikein kunnon miehistä ottamista ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164