Ei pitäisi olla vaikea. Jumala on MIELIKUVITUS HÖPÖUKKO!!!!!
MIKÄ ON MAAILMAN SELKEIN FAKTA?
9
100
Vastaukset
Totta, Amen! Hyvä veljeni Jeesuksessa, avaaja!
Luterilaisiissa olen huomannut mielenkiintoisen seikan. Seksin puutteessä hilluvat ärtyisät evankelistat on pahimpia jössijöitä!!!!
Palstalla monet ovat kireitä ja arvustelevat myös mun seksiharrastusta :D- Kristittyvajakki
Jumala on olematon TYHJÄHOUSU!!!!
Ei ehkä selkein mutta Feynmanin mukaan fysiikan tärkein fakta: "Aine koostuu atomeista".
- Uskovahullu
Kävin tänään psykiatrilla uusimassa reseptejäni. Psykiatri vaikutti minusta atte evokilta joten löin nyrkkiä pöytään ja huusin ettei EVOLUUTIOSTA OLE YHTÄÄN TODISTETTA SE ON FAKTA!!!!
- kiitän.Luojaani
Näin viisasti ja älykkäästi siis keskustelevat ateistit anno domini 2018 (siis Herran vuonna).
Onneksi en ole ateisti eikä minun siis tarvitse uskoa myöskään evoluutioon ja voin pitää tiedettäkin vain erehtyväisenä ihmistietona, johon ei tarvitse välttämättä luottaa.- huvittavaaaaa
...paitsi sitten kun sairastut. Sitten se rukoilu jää ja konttaat kiltisti lääketieteen tarjoamille apajille :D
- kiitän.Luojaani
Mielessäni säälin ateisteja. Olettko ottaneete PH:n, Palli Hien vastaan?
Olen NIISKAISSUT PH:t nenänpäähäni ja kiittänyt Luojaani ihanasta lahjasta
jonka Jumala on minulle luonut. Tuoksuu paremmalta kuin ateistinen tupakka joka
maksaa maksan ja rahatkin. Eikä eikä minun siis tarvitse käyttää ateistisen epäpuhtaita
aineita, "kamaa" kuten ateisti mielessään ajattelee, koska minulla on PH!
Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.
- Pyhää.Henkeä
Jumala on metaania. Hän puhuu jokaiselle meistä monta kertaa päivässä ja pitää hajua yllä. Hän antaa ilmoille tullessaan myös hassun äänen.
- Uskikseteroaa
Se on ainakin faktaa, että uskovaisilla on enemmän avioeroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081