Köntsää ei muotoilla ollenkaan jostain syystä. Tuodaan vain tasapaksu pötkylä ja isketäään siihen häpeää ja sääliä tarkoittava merkki. Skodahan on tunnettu itäauto nykyään.
Miksi skodaa ei muotoilla?
42
449
Vastaukset
- TSI2012
halvaksi tulee muotoilukustannukset kun suorasta pellistä tehdään korit ilman mitään muotoja. tulee lähinnä mieleen 80luvun maastoautot jotka olivat myös kantikkaita. ei ne paljoo venäjällä auton suunnitteluun rahoja pistä.
- Jossainsehintanäkyy
Sen pitää muistuttaa 80-luvun N-liitosta. Ja huokeilla kanttikoneilla ei saa peltiin kuin suoraa kanttausta.
- TässäTyhmyysNäkyy
Suorat pellit ja suoraviivaiset ajatukset?
- MyyntimenestyksenTae
Kohta Bemaritkin näyttää samalta kun Skodan päämuotoilija palkattiin firmaan. Tosin perusteena oli kaverin näytöt Skodan muotoilukieleen ja menestykseen.
Muotoilijan paikka Skodalla lienee jo täytetty mutta lähetä nyt ihmeessä palstalla kunnostautuneena autoalan asiantuntijana pari luonnosta firmaan ja ano muotoilijan paikkaa ;-) Palkka on varmaan toimeentulotukea parempi. - anal-logiaa
Jos aloittaja on sitä mieltä, että Skodaa ei muotoilla, ei arvovaltaisinkaan asiantuntija voi häntä tässä horjauttaa.
Mielipiteitä on jokaisella yksi. - Öljyäkin.palaa
Skoda onkin oikeutetusti valittu suomen tylsimmäksi ja seksittömämmäksi autoksi vuodesta toiseen.
Mitään sanomaton muotoikin lienee syynä asiaan..
Mutta vakavampaa asiaa.
Minä olen sitä mieltä että kaikenlaiset laatupuutteet nitinöineen ja vesivuotoineen sallittakoon itäautoihin.
Niistä ei ole haittaa kuin skodan omistajille.
Mutta tuplasti hiukkas päästöjä pöllyttäville öljyn polttimoille pitää olla samat päästö rajat kuin muillekkin.tai käyttömaksu pitää tuplata päästöjen mukaiseksi.
Nämä päästöhuijaus skodat haittaavat kaikkien meidän terveyttä. - Russkiavto
Sjuuri maa, sjuuret tolejranssit, daa harasoo,
- Laatupuutteinen.idäst
Muotoilua idästä.yksinkertaisen tylsää ja seksitöntä kovamuovisina sisustoineen.
- Tule.jevgeni
Muuta tänne länteen. Hae turvapaikkaa - se on salasana Suomen rajalla.
- pötköt
Tulee mieleen superpin ja okun muotoilusta Ladan nykymuotoilu. Samaa pötkylämäistä muotoa on havaittavissa. Itäauton pitää näyttää tuollaiselta.
- olevenäläinen
ei erästä venäläistä autoa pahemmin oltu muotoiltu kymmeniin vuosiin ja hyvin pölvästit suomalaiset osti mutta kun sen muotoilu aloitettiin ei venäläisetkään ostanut niitä joo sen nimi oli LADA, oiskohan sama juttu että lootaa ei uskalleta muotoilla loppuu menekki suomessa
- speedkinkki
Issellä Varis Verso. Siinä vasta muotovalio.
- saasteverot.maksamatta
Skoda onkin oikeutetusti valittu suomen tylsimmäksi ja seksittömämmäksi autoksi vuodesta toiseen.
Mitään sanomaton muotoikin lienee syynä asiaan..
Mutta vakavampaa asiaa.
Minä olen sitä mieltä että kaikenlaiset laatupuutteet nitinöineen ja vesivuotoineen sallittakoon itäautoihin.
Niistä ei ole haittaa kuin skodan omistajille.
Mutta tuplasti hiukkas päästöjä pöllyttäville öljyn polttimoille pitää olla samat päästö rajat kuin muillekkin.tai käyttömaksu pitää tuplata päästöjen mukaiseksi.
Nämä päästöhuijaus skodat haittaavat kaikkien meidän terveyttä.- Therothegreat
Tunnistan kyllä nuo avensiksen ominaisuudet....
- Jyjjjhh
Ei mie en kestä skodan muotoilettomuutta. En kestä. En.
- erhehreherh
Tärkeintä autossa on, että se on käytännöllinen, luotettava ja turvallinen ja sopivan hintainen. Moottorin tehokkuus, muotoilu jne ovat toissijaisia asioita. Loppujen lopulta, jos auto ei tee mitä tarvitaan, ei sillä ole mitään arvoa. Esimerkiksi useimmille Ferrarikin on vain ylihintainen lelu, jolla ei tee yhtään mitään. Itse arvostan vanhoja traktoreitakin enemmän kuin Ferrareita.
Ylipäätään tällaiset ketjut ovat täynnä keskenkasvuisia kakaroita. Tosin normaalia typerämpiä sellaisia... Normaalit aikuiset ostavat auton sen mukaan, mitä he tarvitsevat ja yksi hailee muiden mielipiteistä. Naapurien, kaverien, sukulaisten ja kenen tahansa muun omistamat autot ovat nollan arvoista aivan kuten heidän mielipiteensäkin.- erhehreherh
Ja lisään vielä tähän... Muotoilukin on pelkkä makuasia. Jos ajatellaan käytännöllisyyttä, niin autossa pitäisi olla mahdollisimman suuret ikkunat, kapeat pilarit ja muutenkin mahdollisimman vähän kuolleita kulmia. Muotoilun ei myöskään pidä vähentää tavaratilaa, ei matkustajien istumamukavuutta jne. Joten käytännöllisyyttä hakevalle jo pelkästään pieni takaikkuna tarkoittaa surkeaa muotoilua.
Ja tietenkin varsinkin lapsiperheet pitävät suurta tavaratilaa paljon muotoilua tärkeämpänä ominaisuutena. Muotoilu ei paljon lämmitä arkisessa elämässä, missä auton tarkoitus on vain kuljettaa paikasta A paikkaan B, eikä kulkuvälinettäkään kukaan enää huomaa. Paitsi, kun se ei toimi.
- lainvastaista
Lapsien kuljettaminen tavaratilassa ei ole sallittua,pöljä!
- Mielipiteenvapaus
Sinulla on kaikki oikeus pitää Škodan muotoilua vastenmielisenä. Sinulla on myös kaikki oikeus päätyä autovalinnassasi johonkin muuhun merkkiin.
Škodalle näköjään riittää kiitettävästi ostajia ilman sinuakin.
Kiitos silti mielipiteestäsi, vaikka se kertookin paljon enemmän sinusta kuin Škodasta. - enostaskodaaen
Niin, kyllähän se valmistaja on huijannut rankasti ostajia.
Päästömanipulointi = saasteita paljon enemmän kun voi kuvitellakaan.
Rikkoutuvat moottorit= ei korvauksia vaan asiakkaat joutuvat maksamaan
Rikkoutuvat vaihdelaatikot= asiakkaat joutuvat korvaamaan itse nämäkin
Muuten heikkokuntoiset osat , mm. ikkunoiden mekanismit, vettä vuotavat korit ja korin osat jne.
Minusta skoda on kuten sen mainekin, arvoton. Nyt näyttää että seat ja vw ovat samassa jonossa. Audeja oli jo vuosia sitten, kun söivät öljyä sairaasti ja asiakkaan piikkiin halusivat korjauttaa niitä = valmistevirheitä.
Skodan muotoilu on muita matkien, ei mitään omaa."Skodan muotoilu on muita matkien, ei mitään omaa."
Tuliko mieleesi ensimmäisiksi Praktik ja Roomster?
- enostaskodaaen
Niin, kyllähän se valmistaja on huijannut rankasti ostajia.
Päästömanipulointi = saasteita paljon enemmän kun voi kuvitellakaan.
Rikkoutuvat moottorit= ei korvauksia vaan asiakkaat joutuvat maksamaan
Rikkoutuvat vaihdelaatikot= asiakkaat joutuvat korvaamaan itse nämäkin
Muuten heikkokuntoiset osat , mm. ikkunoiden mekanismit, vettä vuotavat korit ja korin osat jne.
Minusta skoda on kuten sen mainekin, arvoton. Nyt näyttää että seat ja vw ovat samassa jonossa. Audeja oli jo vuosia sitten, kun söivät öljyä sairaasti ja asiakkaan piikkiin halusivat korjauttaa niitä = valmistevirheitä.
Skodan muotoilu on muita matkien, ei mitään omaa. - enostaskodaaen
Niin, kyllähän se valmistaja on huijannut rankasti ostajia.
Päästömanipulointi = saasteita paljon enemmän kun voi kuvitellakaan.
Rikkoutuvat moottorit= ei korvauksia vaan asiakkaat joutuvat maksamaan
Rikkoutuvat vaihdelaatikot= asiakkaat joutuvat korvaamaan itse nämäkin
Muuten heikkokuntoiset osat , mm. ikkunoiden mekanismit, vettä vuotavat korit ja korin osat jne.
Minusta skoda on kuten sen mainekin, arvoton. Nyt näyttää että seat ja vw ovat samassa jonossa. Audeja oli jo vuosia sitten, kun söivät öljyä sairaasti ja asiakkaan piikkiin halusivat korjauttaa niitä = valmistevirheitä.
Skodan muotoilu on muita matkien, ei mitään omaa.- anal-logiaa
Kyllä autonvalmistajat huijata osaavat, jatkossakin.
Sinä et. - NäinhänSeVaanOn
"Skodan muotoilu on muita matkien, ei mitään omaa. "
Roomster ja Praktik ovat tästä oivia esimerkkejä.
- Asiallinen_keskustelija
Onkys Kyykman saanut ketjun paskaks kun uusia aloituksia ei ole tullut sitten eilisen iltapäivän? Oikeastaan tämä on vain hieno asia.
- Sarkasmi.sakari
Ainakin palsta on kovin kriittisesti muotoiltu, suorastaan kriittisessä tilassa. Kuten kriitikkokin.
Haitanneeko tuo, jos kriitikko ei pääse kirjoittelemaan Mersusta uusia aloituksia Skoda-palstalle... - SkodaVolvo
Palsta tosiaan siivottiin oikein urakalla: kaikki vähänkin Skodaan myönteisesti suhtautuvat ketjut poistettiin. Näin toki saadaan parhaiten edistettyä Skodan myyntiä!
- Tylsä.mäntti
Skoda onkin oikeutetusti valittu suomen tylsimmäksi ja seksittömämmäksi autoksi vuodesta toiseen.
Mitään sanomaton muotoikin lienee syynä asiaan..
Mutta vakavampaa asiaa.
Minä olen sitä mieltä että kaikenlaiset laatupuutteet nitinöineen ja vesivuotoineen sallittakoon itäautoihin.
Niistä ei ole haittaa kuin skodan omistajille.
Mutta tuplasti hiukkas päästöjä pöllyttäville öljyn polttimoille pitää olla samat päästö rajat kuin muillekkin.tai käyttömaksu pitää tuplata päästöjen mukaiseksi.
Nämä päästöhuijaus skodat haittaavat kaikkien meidän terveyttä.
- aito_itäauto_vielänykyää
Setäauto, ja pappa-auto. Henkäys slaavilaisuutta... Sitä se skoda on
- Kyrväntö
Mutta se menekki...
- EiPitäisiOllaVaikeaa
Lienet uusavuton. Täräytät vaan Skodallasi edelläajavan (mieluiten raskaan kuorma-auton) perään. Tulee nopeasti uutta muotoa, todennäköisesti yksilöllistä.
mitäpä tuota huussin näköistä autoa muotoilemaan. skoda octavia farmari malli suunniteltiin alun perin ulkokäymäläksi 90 luvun lopulla josta hieman erikoinen ulkonäkökin muistuttaa. keksivät kaataa kumoon ja laittaa renkaat alle, loppu on historiaa.
- avohoitaja
Sinulla ei ole asiat hyvin. Yritä kuitenkin ajatella jotain positiivisia asioita. Muistele vaikka lapsuuttasi. Olihan sinullakin joskus kivaa, vai oliko? Muista kuitenkin, että apua on saatavissa. Itsestäsi se on kiinni. Siis haluatko viettää loppuelämäsi tuolla tavalla vai pyrkiä parempaan?
- HOLlSTI74.9l
avohoitaja kirjoitti:
Sinulla ei ole asiat hyvin. Yritä kuitenkin ajatella jotain positiivisia asioita. Muistele vaikka lapsuuttasi. Olihan sinullakin joskus kivaa, vai oliko? Muista kuitenkin, että apua on saatavissa. Itsestäsi se on kiinni. Siis haluatko viettää loppuelämäsi tuolla tavalla vai pyrkiä parempaan?
ainoa leluni on yksi legopalikka ja sekin oli jumittunut lämpöpatterin ja seinän väliin.
ruoste on vakava ongelma itäauto skodissa. jo vuodessa puhki ruostuva kori saa ihmiset ostamaan joka vuosi uuden skodan, entistä kun ei kannata hitsauttaa eikä takuu korvaa ruostevikoja koska ruostuminen alkanut sisäpuolelta.
- EiKannata
Miksi pitäiskään? Nyky ostajakunta jonottaa nöyränä näitä neljä-pyörää-ja-loota -mallejakin. Ja länsimaisten laatumerkkien käyttäjät taas eivät SääliHarmia ostaisi vaikka se olisi paketoitu kuinka kauniisti.
- riittinen
"Suosikkini" on Fabia Combi. Tylppä sämpylä jossa naurukohtauksia aiheuttavat piskuiset pyörät kulmissa :D
https://a.d-cd.net/d0ebd2es-480.jpg- Parempaaeioo
Kyllä edellinen super bee oli klassikko. Oikea slaavilaisen melankolian manifestaatio.
- toimiin.vaan
Onpa taas uusavuttomuus huipussaan. Ostat K-raudasta kilon moskan (painavampaa tuskin jaksat heiluttaa) ja annat sillä Skodallesi uhkeat muodot ja jätät muun murehtimisen sikseen.
- turhiaProilujaTaas
Ja BMW kaappasi Skoda päämuotoilijan jokin aika sitten, tuskin ne olisi kädetöntä ja huonoa miestä kaapanneet.
- Anonyymi
Typilinen uusavuttoman nynnerön avaus. Ajat Skodasi rohkeasti motarin ylittävän sillan keskipilariin vaikka alle satasen nopeudella. Tulee ihan uutta muotoilua,´.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108