Terve!
Ubuntu 16.04 LTS / 64 bit, jonkin päivityksen jälkeen lakkasi kamera toimimasta Skypessä, muissa sovelluksissa kyllä toimii. Löytyisköhän jeesiä tähän?
Skype / Logitech Quickcam
12
203
Vastaukset
- 23rq3r21r3
Varmista että mikään muu sovellus ei käytä kameraa. Skypellä ei pääsyä jos kamera on "käytössä".
- kokeileppas___
Poista skype, asenna skype.
- 4j4j6
ThreeMice kirjoitti:
Tuonkin olen MONTA kertaa tehnyt.......
Kannattaa poistaa myös ohjelman piilohakemisto jossa ohjelman asetustiedot muutoin ohjelman "uudelleenasennuksessa" jää vanhat asetukset voimaan.
- skypetön
ThreeMice kirjoitti:
Tuonkin olen MONTA kertaa tehnyt.......
Oletko aina käynnistänyt tietokoneen uudelleen? Skype näkyy olevan käynnistettävissä ohjelmissa.
- Kolmihiiri
4j4j6 kirjoitti:
Kannattaa poistaa myös ohjelman piilohakemisto jossa ohjelman asetustiedot muutoin ohjelman "uudelleenasennuksessa" jää vanhat asetukset voimaan.
Mä olen ensin poistanut Skypen kokonaan ja sitten vasta jälleen asentanut.
Ubuntu/Skype-saitilta löytyi muitakin "kohtalontovereita", eli jostain järeämmästä bugista vissiinkin on nyt kyse. Kiitos vaan halustasi jeesata! - skype_ei_tue_kameroita
Kolmihiiri kirjoitti:
Mä olen ensin poistanut Skypen kokonaan ja sitten vasta jälleen asentanut.
Ubuntu/Skype-saitilta löytyi muitakin "kohtalontovereita", eli jostain järeämmästä bugista vissiinkin on nyt kyse. Kiitos vaan halustasi jeesata!Entä se tärkeä uudelleen käynnistys? Skype kun suljettua soosia niin voi vain arvailla miksi se oikuttelee.
- suljettuasoosia
Työkalut -> Ääni- ja videoasetukset -->? Eikö tuolta klikata kamera näkyviin?
- hehehehhh
"Install the libv4l 32bit version (even if you are using 64bit)
sudo apt-get install libv4l-0:i386"- Rattle
Muuten hyvä, mutta 32-bit versiota ei tueta enää.....ainakaan Ubuntussa, eikä se toimi edes 32-bit koneessakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398