Kyse on siis: PS4 ja GTA5 online. Eli miten saan tuon : Passive mode, aktioitua. Vaikka painan X, niin passive mode ei vain aktivoidu.
Olen ymmärtänyt että kun minut on kerran ammuttu, niin sen jälkeen voin kyseisen toiminnon kytkeä päälle. MITEN
Ps: Kiitos jo etu käteen niille, jotka oikeasti yrittävät auttaa. ( tämä kysymys ei ole tarkoitettu "jonneille" )
Passive mode
12349855j
3
147
Vastaukset
- werkku1
Päivityksen jälkeen ovat poistaneet sen mahdollisuuden free roamingin puolelta.
Mene invite only session puolelle ja kokeile siellä.- werkku1
Tarkennusta, siis puplic session puolella ei toimi jos silloin olet yrittänyt aktivoida.
- 12349855j
Toivoisin asiallisia neuvoja. Näitä "werkku1" tyyppisiä , kiusaamis mielessä laitettuja ( harhaan johtavia ) vinkkejä ei kannata lähettää, niitä en viitsi edes kokeilla. LOL.
Eli jos jollakin ois asiasta oikeasti tieto ( PASSIVE MODE ) siis, ja ps4 / GTA5
KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416