Lihooko ihan hirveesti jos syön päiväs 300g spagettia ja jauhelihakastiketta? nyt mä vaaan mietin et pitäiskö vaihtaa johonkin kevyempään..
Lihonko kamalasti?
2
354
Vastaukset
- Kincade
Siis etkö syö päivän aikana muuta?! 100grammassa spagettia on jotain 140kcal eli 420kcal turhia hiilihydraatteja, ei mitään ravintoarvoa. Ja kalorimäärä riippuu millaista kastiketta teet ja lihaa käytät ja miten paljon sitä syöt.
Kannattaisiko arvioida jollain terveys sivun laskurilla sukupuolen,iän,painon ja liikkumisen määrän avulla mikä sun päivittäinen kalorimäärä on jos haluat pysyä tietyssä painossa niin voit laskea miten suuren osan ton annoksen kalorit vie.
Kuulostaa kyllä aika järkyn isolta annokselta syödä kerralla, vatsalaukku venyy jne. lisäksi jos itse mietit et onko liikaa niin vastaus on todennäköisimmin kyllä. - DeathBeforeFat
Et varmaa lihoo, mut kannattais syyä jotai muuta kyllä. Siinä on aika paljon kaloreita, ja suosittelen syömään pari kertaa päivässä ettei kaikki kalorit tuu kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647