Mahtaneeko tulla tästä uudesta XC60 Volvosta tulla etuvetoista mallia? Minulle riittää etuvetoinen auto koska ajan olosuhteissa missä ei tarvita nelivetoautoa.
Volvo XC60 etuveto?
10
3561
Vastaukset
- zln-245
tulee?
- Etuvetoinenko
Mikähän mahtanee tulla etuvetoisen hinnaksi? Pitäis olla merkittävästi nelivetoa halvempi, muutoin vaihtumaa merkki.
- V60AWD
Et ole siis kokeiolut nelivetoista?
- Tulleneeko
Enpä ole kokeillut nelivetoa, lähinnä kuullut muitten kokemuksia.
- Näin_se_on
Kyllä viime päivinä on huomannut, mitkä ovat nelivedon valtit.
- Quattro190hp
Ei nelivedossa juuri valtteja ole. Joku kuitenkin aina sutimassa edessä :-)
- läskimaha
Pelkkä takaveto olisi asiallinen.
- Atkerkki
Ainahan sitä saa haaveilla 😀
- T8e8
Etuvetoinen xc60 olisi co päästöiltään selvästi pienempi = pienemmät maksut ja auton ostohinta
Lisäksi haldexin tulevat viat olisi poissa ja kulut! Mitkä on välttämättä edessä, tekniikasta johtuen. - Anonyymi
Onko 2009 mallin xc60 saanu Suomeen uutena etuvetoisena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657