jos pohjois-savon suunnalta tai lähistöltä löytyis kyseistä kuvaa vastaava mies, niin ottaisin enemmän kuin mielelläni suihin sinulta :) oon 18v 186cm 70kg
http://image.ibb.co/nRffJ6/tumblr_o289jk_BXLl1tyco7lo1_1280.jpg
paras miestyyppi!!
9
681
Vastaukset
- nallet
Kuvassa oleva mies on todella komea. Olen vastaavaa etsinyt eteläsuomesta eikä tunnu täältäkään löytyvän. Kalun koolla ei ole merkitystä vaikka kuvan miehellä näyttää aika kookas olevan.
Tuollainen vatsakas karvainen herrasmies on todella kiihoittavan näköinen. Vielä jos se on työvaatteissa niin kalu on pystyssä heti.
uppp
- Karhuttaa
On kyllä nallekarhu myöskin mun makuun! Joskus (mutta liian harvoin) tällaisia ilmestyksiä näkee uimahallissa tai rannalla...
- karhubi
Itse tuollainen 120 kiloinen jässikkä, ja kyllä niitä katseita saa, varsinkin saunoissa tuonne jalkoväliin.
Nuorehkot miehet ovat kovan kiinnostuneita isosta siittimestäni, imevät sitä katseellaan, ja minähän kyllä näytän sitä avoimesti kävellessäni . Muutenkin kalu puolijäykkänä koko ajan. On kyllä komea fat cock...
Kyllä kullia voisi imeä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906