Mitä on sähkö? En ymmärrä
sähkö mitä se on
7
288
Vastaukset
Sähkö on elektronien liikettä.
Historiallisista syistä on sovittu sähkövirran kulkevan keskimääräistä elektronivirtaa vastaan plus-navasta miinukseen.
Vaihtovirrassa elektronin liikkuvat virtapiirissä edestakaisin, joten plus- tai miinus-napaa ei ole.
https://urly.fi/T9P- rollaati.rollaa
https://opetus.tv/fysiikka/fy6/
Tuostapa opiskelemaan. Näihin perustavaa laatua oleviin kysymyksiin löytyy vastauksia paremmin tiede/fysiikka - palstalla kuin täällä elektroniikassa, jossa keskitytään siihen mitä sähkön kulkua ohjaavilla komponenteilla voi saada aikaan.- koivunsähkö
OK.
Sieltähän löytyy vaikka mitä. Ihan hyvä.
- ndnsmmslzmzm
sähkö on huijausta. todellisuudessa laitteet toimii savulla. kun laitteesta lähtee savut, se ei enää toimi. mutta eihän savua saisi myytyä ihmisille, siksi on keksitty sähkö. joka siis on täysin turha laitteiden toiminnan takia.
itse luin sähköalaa ihan ammattikorkeassa, mutta aika pian lakkasin uskomasta koko asiaan. niinpä vaihdoin alaa sitten ja luin itseni sairaanhoitajaksi psykiatriselle alalle.- seinähullu
Harjoitteluun kuuluu 6 kuukauden mielisairaspotilaana olo. Siihen jää moni koukkuun. On se vaan niin huisin kivaa.
- ndmdmdmxödödö
se toimii kaasulla. sillä samalla, jota toisestakin päästä toisinaan ilmaantuu.
ja puhutaanhan aivopieruistakin.
uskokaa minua, kaikkeen on luonnollinen selitys. mikään ei toimi sähköllä, jota ei siks ole edes olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154