Heippa!
Etsiskelen tässä vaimolle ja itselleni yhteisiin hetkiin, hyvää ja huokeanhintaista kumimunaa.
Mitä suosittelisitte?
Tekopenis suosituksia...
7
2825
Vastaukset
- ääliöö
Täältä löytyis monekokoisia ja värisiä,,vähän käytettyjä
Kannattaa ostaa pieniä ja vähän isompia kun sinun oma kyrpä.minusta on ainakin kiihottavaa välillä runkata naista dildoilla samalla kun nuolen pillua.sitten on myös kiihottavaa katsoa vierestä kun nainen työntää dildoa pilluun ja perseeseen.jokainen nainen kenelle olen niin tehnyt niin on sanonut että orgasmit on ihan omaa luokkaansa.
- valitse-laatua
Vaikea toisten puolesta valita, mutta alan kaupoissahan on suuri tarjonta erilaisia ja eri kokoisia dildoja, joko aidon tyylisinä tai neutraalimpina, kovaa muovia olevia ja sitten joustavempia, joko imukupilla tai ilman, motorisoituja tai ei, stäppinä käytettäviä tai ei, jne., eli skaala on todella laaja.
Kannattaa varmistua, ettei osta niitä ns. myrkkyleluja, eli niitä halvimpia hakiessa saattaa mennä vipuun. Mieluummin alkuun vain yksi, mutta laadukas, kuin kerätä nurkkiin pölytymään joitakin huonolaatuisia leluja.- apuaa
Jutun idea varmaan on juuri se, että mikä on se laadukas. Sitä ei voi yleensä tietää ilman kokeilua. Suomeen tuotavien tuotteiden myrkyllisyys testataan jo tullissa, joten mitään erityisen vaarallista ei voi olla. Ftalaattipitoiset sauvat ovat kumimaisia jelly- tai geelisauvoja.
- Muovisia
Ostettiin aikanaan pari "Hongkong-tuotetta" ja vähän petyttiin. Kannattaa sijoittaa enemmän, niin saa laadukkaampia ja joustavampia.
- importanty
jos naisesi ei ole enää kukkeimillaan niin suosittelisin tollasta pimppi pumppua. toimii ali paineella, kupu vaan tiukasti reiän päälle ettei falskaa ja pumpaamaan. tämä kiihottaa yleensä myös naista . tuloksena kauniisti turvoneet vitun huulet. esileikkiä ei juurikaan tarvita kun vittu on yleensä ns. valmis ajettavasi.suositellaan erityisesti iso pimppisille sekä pieni kullisille nautinto on joka tapauksessa molemille taattu.
- Robin
Molemmille kivaako? jos pitää saada samaan aikaan niin sitte vaikka joku tällänen https://www.kuumasuomi.fi/store/546
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942