Elikä 26v transnainen mietiskelen jos lähtisin tutustumaan Setan ryhmiin mutta se lähtemisen kynnys tuntuu korkealta ja olisi kiva kuulla muiden kokemuksia eri ryhmistä! Ikähaarukkaa ja mitä kussakin ryhmässä käytännössä tehdään?
Kokemuksia Tampereella Setan ryhmistä?
5
268
Vastaukset
- satunnainen_kävijä
Se on ihan hyvä ryhmä. Puhutaan vähän kaikkea ja juodaan kahvia. Yleensä on joku teema, mutta ihan hyvin voi puhua kaikesta muustakin. Ikähaarukka 18 - 40. Ryhmän vetäjät mukavia mutta outoja :D
- toimintaan_tutustumaan
Okei, kiitos vastauksesta! Onko näitä ryhmiä nyt alkuvuonna vähennetty? Katselin Setan kalenteria ja näyttää vähän tyhjältä! Nuorten ryhmä näyttää vielä pyörivän mutta vaikka kuinka nuorekkaaksi itsensä tässä tuntee niin epäilen että he saattaisivat havaita mun olevan hieman yli ikärajan :D
- Hunsu
Hei.
Seuraavan kerran Pirkanmaan Setan Sukupuolen moninaisuus-ryhmä (tunnettu aikaisemmin myös nimillä Transkahvila ja Transryhmä) kokoontuu yhdistyksen toimistolla 6.2.2018. Ryhmä jatkuu kahden viikon välein koko kevätkauden. - Aattelin_vaan
Onko OK jos ei Tamperelainen tulee ryhmään? Omalla paikkakunnalla Setan toimisto ei ole se kaikista mukavin paikka olla..
- Mukaan_vaan
Ei siinä ole varmaan mitään estettä. Helsinkiläisenä olen käynyt Turun, Tampereen ja Oulun ryhmissä, eikä ole heitetty ulos.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657