Alaston kuvien lähettäminen

Alanko15

Miksi naiset/tytöt eivät innostu lähettämään alastonkuvia. Minulle itselle on ainakin ihan ok lähettää kuvia omasta kalusta. Jos haluaa lähettää alastonkuvia minulle voi laittaa snäppiä alanko15 jos ei uskalla oikealla käyttäjällä niin voi tehdä uuden jolle antaa jonkun toisen nimen kun oman.

11

1487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä.mokaa

Naiset tietävät millaisia seurauksia siitä voi olla, kun oma alastonkuva lähtee verkkoon jakeluun. Sellaisesta mokasta voi joutua maksamaan todella kauan.

• Niin.n

Ei hän sillä ole väliä jos sen on lähettänyt käyttäjällä joka ei viittaa nimeesi mitenkään eikä ketään tissien tai pillun perusteela pysty tunnistamaan

• mmmööä

lähetän jos maksat :-D

• Troll.i

Paljon pitäis maksaa ja muutenkin oot joku trolli

• Joooohb

Voiko sinulle laittaa luottamuksella kuvia ettet ala levittelemään niitä

• Minulle voi kaikki naiset laittaa kuvia nimimerkilläni sähköpostiin ja en niitä ota kun itselleni katseltavaksi.jos haluatte niin voin laittaa kyrvästäni takaisin päin kuvia.

• 123345

Säälittävää paskaa ruinata kuvia

• ruinaa.videoita
    • enriisu

netti on täynnä nakukuvia, selaa niitä

• Isoeelis

On tommonen nyt vähän säälittävää mutta antakaa pojan tehä mitä haluaa. Saa hän lähetellä vapaasti kuvia sen milli munasta

• Juuuuuup

Juu tuun heti laittaa sulle nuden

• Anonyymi

Kuka vittu niitä nyt tuntemattomalle lähettää? Pitäähän siihen toiseen osapuoleen olla luottamus ja kipinä ilmassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1304
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1018
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe