varppina antaisin sillä sun peppalooraas ja kunnolla.👸
Hei mies, jos mulla olisi iso peenish
6
220
Vastaukset
- jossitellen
Jos sulla olisi aivot saattaisit myös menestyä elämässä.
- qulliprintsessa
Ei printsessat tarvii aivoi hey c'moon.👸
- olentodella
Otettu tästä. Nyt kun otit puheeksi... niin tekisitkö sen strap onilla minulle? Vaikka eihän se sama asia ole kuin oikea... mutta silti =)
- qulliprintsessa
Sträpsyllä sellasella aika kookkaalla, tai jos mä aloittaisin ekaks pienellä ja sit siitä isontaen kokoa.👸
- olentodella
qulliprintsessa kirjoitti:
Sträpsyllä sellasella aika kookkaalla, tai jos mä aloittaisin ekaks pienellä ja sit siitä isontaen kokoa.👸
Isoa itsekkin mietin... tuo jälkimmäinen kuulostaa hyvältä =)
qulliprintsessa kirjoitti:
Hei qulliprintsessa,
haluaisin kokeilla-nimimerkin mukaan postikin löytyisi:) Tiukka peppu,trenattu kroppa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614