Viides kolonna torjuttava jo rauhan aikana

sillä-lailla

sanoi puolustusministeri Niinistö. On sitä mieltä että kaksoiskansalaisilla ei ole asiaa puolustusvoimain tärkeille paikoille.

Täysin oikeaa puhetta, nyt on oikea puolustusministeri.

18

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhutaanjärkeä

Suvakeilta menee varmaan pissit housuun,kun Poulustusministeri puhuu oikeaa asiaa. Salaiset asiakirjat eivät kuulu kaikkien käsiin,luulisi järjen jo pitävän mennä suvakkienkin päähän.

• Tuossa olen Niinistön kanssa< 100 % samaa mieltä.
      Armeijalla on liikaa arkaluontoista tietoa kalustosta ja ihmisistä.
      Sen verran mainitsen omasta ajastani armeija palveluksessa, että olen kirjoittanut monet paperit joihin tuli leima salainen, tai sitä korkeampi luokitus.

• tiedän.aivan.varmasti

Tämä olikin nyt tosi rankka tieto olet siis ollut kapiukkona kun ei varusmiehet niitä kirjoittele.

• tasin.mies

Tiedätkö onko tietoa lieksalaisista ja heidän taustoistaan ja jos on niin mitä???

• pankkolaisen
        tasin.mies kirjoitti:

Tiedätkö onko tietoa lieksalaisista ja heidän taustoistaan ja jos on niin mitä???

Pankkolaisesta on paljon arkaluontoista tietoa se on pietarin trollitehtaan tuotantopäällikkö ja se on nykyän äitiyslomalla.

• hissanmaikk

Kooomututui kvazlehtedlle taas jootaa rytisssedkee

• hissandoctor
        hissanmaikk kirjoitti:

Kooomututui kvazlehtedlle taas jootaa rytisssedkee

Että mitä???????????????

• tasin.mies kirjoitti:

Joidenkin on, mutta aivan normaalia viranomaistietoa.

• mistä.muuten.tietäisit
        kamuttaja kirjoitti:

Joidenkin on, mutta aivan normaalia viranomaistietoa.

Olitko Kontiorannassa vai Lieksan rajavartiostossa?

• mistä.muuten.tietäisit kirjoitti:

Olitko Kontiorannassa vai Lieksan rajavartiostossa?

En kummassakaan.

• hissnmaikan.hissi

Hissanmaikalla ei mene hissi ihan yläkertaan, mutta kieliä näyttää osaavan!

• On tainnut maikan hissi mennä kellariin vapaalla pudotuksella.

• hyvin.sanoit
        kamuttaja kirjoitti:

On tainnut maikan hissi mennä kellariin vapaalla pudotuksella.

Varsin osuva ja tilannetajuinen on tuo analyysisi maikan ajatuksenjuoksun mahdollisesta syy seuraamussuhteesta.
        Maikka olikin ihmeen kauan hoidossa. Ei ole hoito olut kovin laadukasta.

• hyvin.sanoit kirjoitti:

Varsin osuva ja tilannetajuinen on tuo analyysisi maikan ajatuksenjuoksun mahdollisesta syy seuraamussuhteesta.
        Maikka olikin ihmeen kauan hoidossa. Ei ole hoito olut kovin laadukasta.

Se hoito olut oli vöhän liian väkevää.
        🐃... ... ...😲

• hissanmaikk

Nyt on yksinkertazisesti pahhkko selvittyää kuka on Kamuttaja sse on liikkaa korrritastoja meissxtä

• Jos kerran on pakko, niin ei sitten muuta voi tehdä.

• hissanmaikk
        kamuttaja kirjoitti:

Jos kerran on pakko, niin ei sitten muuta voi tehdä.

Selvskk mitn kuk kmutt onk onk kortsto paljo

• ilmoja-on

Kysy kusipumpulta tai pankolta ne tietää, jos eivat halua tehdä heti "ilmoa" kyselystäsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe