Kontiolahden vesitorni oli saneerauksen ajan huputettuna. Tästä voisi ottaa oppia uudis- ja korjausrakentajat.
Vesitorni!!!!
8
665
Vastaukset
- remppaavailla
Kesällä on mökki korjattava. Pitääkö minun huputtaa sillon vesitorni? Aika älytöntä jos pitää.
Tottakai sä ainakin voit yrittää huputtaa vesitornin ja jos rättiä jää niin sitten huputa se mökkisi.
Oikeasti noinhan remontit ja rakentaminen pitäisi hoitaa ettei kosteus pääse ja jää rakenteisiin. Mikä siinä mahtaa olla nykyään niin vaikeaa ymmärtää.- yyghj
Vesitorni huputetaan vaikka ei siellä kukaan asu. Asuintalot sitten rakennetaankin vesi- ja räntäsateessa avoimen taivaan alla ja sateessa kastuneet villat jäävät seiniin muhimaan...
Todella on uskomatonta laaturakentamista!
Uudessa siilaisen sairaalassakin on potilashuoneiden pesuhuoneissa kaadot tehty potilashuoneisiin päin, ei lattiakaivoon kuten kuuluisi. Kun potilas käy suihkussa niin vedet tulvii potilashuoneen lattialle! Eihän tällaisen laaturakentamisen pitäisi olla nykyaikana mahdollista, mutta kyllä se vaan on! Eikö valvojilla ja tarkastajilla ole mitään todellista vastuuta? En ainakaan minä luota pätkääkään!
- Komiaaon
Näyttää siltä että remontin jälkeen vesitorni on hienon näköinen iltavalaistuksessaan, kiitos siitä asiaan vaikuttaneille.
- rahaa.kaivoon.stana
On on, ihan yhtä komia on kuin statioonin valotkin ja ihan yhtä hyödyllinen...
- rahatkaivosta
Joo, tarpeetonhan vesitorni on. Talvella veden saa lumesta ja kesällä Höytiäisestä.
- koirantaluttaja
Ja talvella mieluiten koirien ulkoilureittien lumipenkoista.
- Takametsänarkkitehti
Minkä hemmetin lootan ne on laittanut vesitornin juurelle , olisi tuon voinut tehdä paremmannäköisenkin eikä vaan kantti kerta kantti ja vinokatto päälle. halvalla kun pitää pilata hieno kokonaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773