Hei Etsivä-xxx!
Sinun kommentti poistui tuolta toisesta ketjusta. vastaan nyt tässä.
Ei olla Vapaakirkkolaisia, ollaan ihan vl:iä, keskitien kulkijoita. Ollaan osa uudestisyntyneitä, siksi painotetaan sitäkin puolta.
Meidän saamien tietojen mukaan Helsingin Rauhanyhdistyksellä nähtiin ilmestys.
Hyvää jatkoa Sinulle!
Etsivä -xxx:lle
1
90
Vastaukset
- etsivä-xxx
enpä oikein usko teitä.
kaollein vähiten sen takia että kirjoittelette omasta uudestisyntymisestänne ja sitten kirjoittelette kuitenkin avauksessa
Hulluinhuonelaisessa
läsare
22.1.2018 13:22
Roosa on julkaissut Hulluinhuonelaisessa uuden kirjoituksen....
kirjoitatte siis näin:
TÄHTIKANAVA-
22.1.2018 17:58
Luen minäkin heidän blogiaan. Yksi puute siinä nähdäkseni on, ilmeisesti he kumpikaan eivät ole uudestisyntyneitä. Heiltä puuttuu armontuntemiset, me pidetään niitä Pyhällä Hengellä täyttymisenä. Ne ovat konkreettisia kokemuksia, syviä onnen tunteita. Ne vahvistavat uskoa.
Tätä kun minä usko ollenkaan. Näette näkyjä milloin missäkin, tämähän ei ole ensimmäinen vaan ollut milloin taivaalla ulkomaille milloin Oulussa kirkossa milloin mitäkin.
Joonasta kirjoittamasi ei ole tosi sekään. Nimittäin väitteesi sisältää sen väitteen että hän ei usko. Toki jos katsot asiaa vanhoillislestadiolaisesta kontektista näin ajattelet mutta vanhoillislestadiolaisuus taas ei sisällä sitä että syntymästään vanhoillislestadiolainen ei olsi uskonut lapsesta asti. Sensijaan Joonan lähtökohtanaan pitämällä Lestadiuksella on on ajatus kuten uusheräyksellä ja viideläisellä liikkeellä että pitäsi olla jokin kummallinen uudestisyntyminen, siis ihmisellä joka jo uskoo.
Pyhällä hengellä täyttymisestä kirjoittaa viides herätysliike joka on juuri ajanut tätä lapsiin kohdistuvaa väärää että pitäsi tulla jokin kummallinen synnintunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667