Olen keski-ikäinen bi-isäntä syvällä maaseudella ja elänyt parisuhteessa ja heteromiehenä. perhettä siis lapsiakin on mutta jo aikuisia. En jaksaisi enää elämän tässä vaiheessa teeskennellä heteroa. Tykkään enemmän miehistä. mutta en tiedä uskallanko kertoa asiaa vaimolle. samoin miten käy tilan? erohan siitä tulisi. Miten mehtuukaverit ja kyläläiset asian ottaisi. Paljon miettimistä. Löydänkö uuden parisuhteen miehestä?
Kaapista tulo pelottaa
4
241
Vastaukset
- TuskinOletAinut
Tiedän vastaavan tapauksen, paitsi lapsia ei ollut ja olivat vasta kolmissakymmenissä. Kun Isäntä tuli kaapista, vaimo ensin poistui kuvioista, sitten pankin vaatimuksesta palasi, koska investoinnit oli niin nuoria, että talous ei kestänyt eroa.Riitaisesti jatkui pakotettu yhteinen yritys. Miehellä oli useampi poikaystävä peräkkäin, tilaa yritti antaa ex-vaimolle, mutta heikosti meni sekin taloudenpito. Lopulta tila meni konkurssiin, vaimolla uusi perhe ja työ, miehellä ainakin uusi työ. Tilaa jatkaa uusi omistaja.
- vapaastamiehestämaalla
Jopa hesasta varmasti innnostuu.
- Avot_potilas
Kannuksessa tommonen pariskunta on saanu jälkeläisenkin
- urjalantaikayö
Mee kylmikselle emännäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635