Sähköpostin liitteenä on tiedosto jonka nimen perässä on merkintä jpeg.
En saa avattua tuota tiedostoa. Mitä minun pitää tehdä että saisin sen avattua?
Liitetiedosto jpeg.
8
162
Vastaukset
- VoivooooiiiOi
Hommaa kunno posti! Tulis ekana mieleen!
Lataa se ja kokeile sitten? - pöpöt-pörrää
Kaikkia liitetiedostoja ei edes kannata avata.
- Silloinsesuroivat
Postissa on vikaa, jos kuva ei tule läpi!
Pistsi jos se on saatunut, lähettäjä saastunut w10 laite!- taitaaollaTU
Joku Tubutin-Ubuntua käyttävä kiusantekijä lähettänyt!
M-Kar
- ja.tai.joku
Saattaa olla tarkoituksella väärä pääte. Kun keksit oikean niin wintows imaisee viruksen.
Kokeile jotain maksullista muotoa, joka vastaa microsoftin tekstinkäsittelyohjelmien päätettä. - jgadhghADH
Posti ei tue kuvatiedostoa. Talleta kuva ja avaa jollakin kuvavieverillä, tai editorilla.
Jpeg on normaali valokuva, mutta siinä voi olla viruskin. Näköjään poistettu aiemmin lähettämäni viesti, mutta guuglaa Marco Pontellon "TrID File Identifier". Sen avulla saattaa selvitä tiedoston varsinainen formaatti. On myös online-skanneri, jos uskallat lähettää tiedoston tarkastettavaksi ulkopuoliselle.
- 86t8g7
jpeg. ?
jpeg ?
onko sähköpostti tutulta/luotettavasta lähteestä?
jos ei turvallisin tapa on pistää kone käyntiin live linuxsilla
sillä sitten sähköpostti auki ja ei örkit hypi silmille selain hyvä avaan kuvatiedostot (firefox)
tai sitten komentoriviltä
file tiedosto
(aika hyvä kertoon mikä tiedosto kyseessä)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154