Kävitkö jo äänestämässä, vai menetkö huomenna?
Mites sun kuplaan nainen
20
413
Vastaukset
- hauskasanakupla
Elänkö mielestäsi kuplassa? Varmaan näet minut paremmin kuin itse näen itseni.
- itsehuomenna
Ei se ole mitään negatiivista, kaikki kaiketi elävät jonkunlaisessa kuplassa. Se on vain sellainen muotisana nykyään.
- hauskasanakupla
itsehuomenna kirjoitti:
Ei se ole mitään negatiivista, kaikki kaiketi elävät jonkunlaisessa kuplassa. Se on vain sellainen muotisana nykyään.
Olen kyllä avoin kaikille muutoksille. Osaan yllättävänkin hyvin joustaa.
- täältäkuplasta
käydään äänestämässä huomenna. Sitten äkkiä takaisin.
- kupliss
:D Just näin! Kerrankin joku tajuaa kuplan merkityksen. Kuplassa on hyvä elää, näin on.
- TyypilleTampiolle
kävin ennakkoon, ettei tule yhteentörmäystä äänestyskopilla Tyypin kanssa, johon hetkeksi haksahdin, ja heti kaduin.
- Kuplaton
En kyllä elä tietoisesti missään kuplassa. Olen jo käynyt - kiitos kysymästä äänestämässä.
P.S. Jatka tietoisessa kuplassa elämistäsi. Kävin ekana ennakkopäivänä, joten kansalaisuus velvollisuuteni olen hoitanut.
Kuin sulla AP itsellä?. kävitkö vai et käy ollenkaan?- itsehuomenna
Huomenna käyn.
- punaviherkuplassa
Pitäähän se persujen valta varmistaa.
- vaikeaaon
Huomenna minäkin. Vielä kun osais päättää...
- kävinjo
Suoritin kansalaisvelvollisuuteni jo ensimmäisenä ennakko vaalipäivänä.
- Elluhalloyb
Suoritettu on...
Toisena päivänä...😋♥👍- haluutkokertoa
Ketä äänestit?
- Sale.meni.konkkaan
Äänestin Putinia, samoin kun mieheni
- KeväämmälläIdässä
Eihän teillä ole ollut vielä edes vaalipäivää.
- Sale.meni.konkkaan
KeväämmälläIdässä kirjoitti:
Eihän teillä ole ollut vielä edes vaalipäivää.
Suomen presidentiksi
- eiedesvuotta
Juma leisson. Onko trollit taas sekaantuneet Suomenkin vaaleihin. Sikihän meillä on Suomessa suora kansanvaali, että idästä on vaikeampi vaikuttaa miljooniin ihmisiin kuin satoihin valitsijamiehiin. Ja kyllähän se teihin alkoi nopeasti koskemaan, kun allekirjoititte Suomelle oikeuden olla itsenäinen!
- piirrännäinen
Kirkkovenettä äänestin. Taas.
- camelbootstiet
Äänestin varmuuden vuoks ennakkoon. Rasittavaa mennä äänestyspaikalle just vaalipäivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277