Niinistö, vaikka onnii Resitentti, huastelloo niinku kyläkaappijas Keskinen. Mittää selevvee ei ota ryssän pappikkaa hänen ajatuksenkierrosta. Aenu on Huhtasaar, siitä suapi selevän ja vieläpä uskalttaa sannoo. Nostan hatun hänelle ja iänestin myös juurikin siksi ja muutenkin, vaikka onkin nainen. Mutta harvinaesen fiksu naeseks.
Presidenttiehokkaitten puhekyky.
13
199
Vastaukset
- sy.känfäläifet
Vaen arveleppas sitä kun muuvvan naenen piäsi resitentiksi Suommeen vaekka sillä oli ja on viellää kaekki puhevammat. On ärrävikkoo ja on ässävikkoo ja iäntäminen on muuteenii hyvin outtoo.
- poöihjo3ihj3brf
Känäsläiset, med börljäre,,,syväitkää määhänmyyttäjiä! Tätäkö tyyppiä tarkoitit?
- tuttu.on
Tunnistan tuon leukojen länkyttäjän. Kuinka yhdellä ihmisellä voi ollakaan kaikki puheviat?
Ilmo tehty henkilön pilkkaamisesta
- semmonen.laki.täällä
ilmo sanoi, että vain pankko saa haukkua.
- länkyttäjä
Ei kenenkään henkilön nimeä ole mainittu!
- brouhahhhaaaaa
Kirkkoherranvirastoon vai minne?
- oiu0i0iouioujiouj
Mene pankko vapaaehtoisesti venäjälle pakkohoitoon, kieltähän sinä osaatkin, ja jos se apu löytyisi sieltä, suomalaiset ei kykene noin vaikeita tapauksia hoitamaan!
- kaikkeasitäonnähty
Eipähän sitä paljon pressalta tarvitse vaatiakkaan,jos ja kun Halosen voittaa.
Kuka on Aenu Huhtasaar? Turha sotkea Virolaisia presidentinvaaleihin.
Niinisto voitti, onnea hanelle!
🐃... ... ...😲- näinmeni
Niinistö voitti ja toiseksi paras tuli kolmanneksi.
- Jeeessss
Amerikassa Huhtasaarta kutsutaan oikealla nimellä, äärioikeiston ehdokas.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047