Haluaisin kokeilla miltä tuntuu saada kulli analiin, kiihottaa ajatuskin . Onko muita ukkomiehiä joita kiinostaa seksi miehen kanssa.
62v kokeilunhaluinen mies
6
554
Vastaukset
täysin luonnollista, ja et uskokkaan kuinka moni haaveilee samasta ja monet myös totettavat haaveen. Seksi elämäsi mullistuu jos uskaltaudut anaaliseksiin miehen kanssa :)
- KovaaPeppuun
Olen 53 v ukkom ja kiihotun myös ajatuksesta saada kova kalu anaaliin. Olen pitkään runkannut sormet tai vaimon vibraattori pepussa ja saan aivan mahtavia orkkuja. Nyt olen päättänyt etsiä itselleni miehen joka haluaa viedä ”neitsyyteni”.
- Biukkeli017
42 v ukm vois tulla panemaan ja antamaan myös "neitsytpeppua"
- ukko55TRE
Kyllä kokeilu kiinnostaa,kun vaan löytyisi sopiva kaveri.
- Hardkuk
37v ukm vois kokeilla panna sua. Mistä päin olet? Mä itä uusimaa. Muita?
- bi41
tahtoisin imeä ja runkata vanhaa isoa kullia.ilmeisesti monella vanhemmalla miehellä iso
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316