SFP var among dom första, att gratulera Niinistö för seger!
Henriksson, Wallin ja Torvalds lähtivät kesken oman vaalivalvojaisen kiittämään Niinistöä onnistuneesta taktiikassa Väyrysen ja Huhtasaaren torjumisessa.
Torvalds nosti erinomaisena taktisena vetona Naton vaaliväittelyyn.
Tähän ansaan menivät Huhtasaari ja Väyrynen, miina laukesi ja kansa näki heidät liian Venäjä myönteisinä. Niinistö osasi välttää, koska asia oli sovittu.
RKP:n kannattajat äänestivät sovitusti Niinistöä. Torvaldsin valinta ehdokkaaksi oli erinomainen osa taktiikkaa. Torvaldsin uhraaminen oli helppoa, koska hän jää pois politiikasta joka tapauksessa.
RKP:n veto toimii, jos Niinistö ei irtoa omalle linjalleen. Hän ei enää tarvitse tukea, koska ei pyri jatkokaudelle. Toki Ville Niinistö on tuen tarpeessa myös jatkossa.
Onneksi Kokoomuksen nuorista on saatu pakkoruotsi vastaisuus kitkettyä.
Sanni Grahn-Laasonen on tehnyt erinomaista työtä. Hän on tietenkin päässyt Stubbin ansiosta helpommalla, kuin käännytyksen aloittanut Katainen.
Tusen tack till alla. Bra, att köra Kaitera &comp till sidospår!
Tusen tack till Niinistö!
1
66
Vastaukset
Vi har beslutat, att Ilkka Kanerva duger inte till talmansposten.
Hän on tyypillinen viimeisen kauden kansanedustaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308