Ensimmäinen siirto oli hoitaa demari pois kuvioista. Urpilainen ainut uhka, ulos!
Rinne jäi ilman mahdollisuuksia, eikä pääse hallitukseen eikä puheenjohtajaksi.
Tässä vaiheessa voitte tehdä villejä arvauksia kenelle paikkaa pelataan?
Persut olisivat kokonaisena ollut uhka, joten pakotetaan hajoamaan.
Siniset saavat jäädä hallitukseen, kun tukevat Niinistöä
Väyrynen avustetaan mukaan kisaan viime metreillä, jottei Huhtasaari saa loistaa.
Toisaalta lyhyellä kampanjalla Paavo ei ole uhka.
Paavo heikentää Vanhasen surkeaa suosiota, koska media ei tue Mattia.
Sipilän mahdollisuudet jatkokaudesta heikkenevät.
KD ei aseta ehdokasta vaan tukee Niinistöä. Tack Larsmo!
RKP uhraa Torvaldsin, koska hän olisi luopunut politiikasta muutenkin
Torvaldsin tueksi annetaan vain 1,5%. Äänestäjistä. Torvalds määrätään tukemaan Natoa, koska sillä kortilla täytyy pelata.
Nyt ihmmetellään, että mistä löytyy aivot näin monimutkaiseen poliittiseen palapeliin. Mäntyniemessä ei ole aikaa, kun presidentin tehtäviä pitää hoitaa.
Kokoomus ei voi olla orgganisaatiollaan pelissä, koska Sale on pantu myyntiin.
Siinäpä teille miettimistä ja ihmettelemistä, mihin peli vie?
Seuraavat siirrot on jo mietitty, mutta en vielä kerro.
Saa nähdä kuka keksii ja saako aloitus jäädä palstalle?
Presidenttipeli pelattiin loistavasti!
6
79
Vastaukset
Han som skötte om KD bakom Niinistö sku lika väl vara på SFP:s list, men som en präst lika bra i KD. Det finns många spelare i Svenskfinland, men vem spelar så här bra? Utmärkt eller lysande jobb!!!
Minä luulen, että Konstsamfundet on pelin takana. Kobbe Berghin apuna on ainakin 4. salaisen sijoittajan ryhmä. Nämä saattavat pelata myös presidenttiä?
Varmaan ainakin fyrkka löytyy heidän takaa.- Ennustetaan
Seuraava siirto on Paavo Väyrysen organisoima. Kosto. Hajaantuuko keskusta kahtia? Voiko olla sellanen? Eli torstaina kuuluu.
- niioo
Nii oo
- virheontehty
Presidenttipelin lopputulos on surkea, kun nyt ei ole toimintakykyistä tasavallan presidenttiä seuraavan kuuden vuoden ajaksi.
- Paaaaljonystävii
Haloskan ystävä tämäkin herra..
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005583731.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046