Kylläpä se on ahkerasti opiskellut :D kohta ottaa Kallen paikan ylilääkärinä.
Peppi on fyssari, hoitsu ja ensihoitaja
11
633
Vastaukset
- PeppinJaPietari
Peppin ottaa kohta...
- Sairaalan_iso_pomo
Peppi on myös kirurgi,kätilö ja sairaalan lakimies.Myös kiinteistöhuolto onnistuu tarvittaessa.
- SalkkaritOnRautaa
Salkkareissa on näitä joka alan osaajia. Tulossa oleva SOTE kaipaakin juuri Pepin ja Kallen kaltaisia rautaisia ammattilaisia.
Kalle on johtava ylilääkäri ja hallitsee kaikki erikoisalat ja on myös päivystämässä, kun joku Pihlajakadun asukkaista päätyy Suomen parhaaseen yleissairaalaan.
Kallen ja Pepin käsiin voisi aivan hyvin jättää tämän sairaalapäivystyksen. - aktiivimalli
SalkkaritOnRautaa kirjoitti:
Salkkareissa on näitä joka alan osaajia. Tulossa oleva SOTE kaipaakin juuri Pepin ja Kallen kaltaisia rautaisia ammattilaisia.
Kalle on johtava ylilääkäri ja hallitsee kaikki erikoisalat ja on myös päivystämässä, kun joku Pihlajakadun asukkaista päätyy Suomen parhaaseen yleissairaalaan.
Kallen ja Pepin käsiin voisi aivan hyvin jättää tämän sairaalapäivystyksen.Juu. Sellanen sotemalli Suomeen saatava, että Hesassa pitää kaikkien suomalaisten käydä vaivansa hoidattamassa. Ihan sieltä pohjoisen perukoilta asti Hesaan hoidattaa, että jos vaikka Kilpisjärvellä joku teloo itteään, niin ei muuta ku medihelillä Helsinkiin. On toi niin hyvä yleissairaala, ettei tässä maassa muita sairaaloita tarvitakaan.
- PeppiHoitaa
Peppihän on myös todellinen lähihoitaja.
Puutteessa olevan Pietarin hoitaminen sujui mallikkaasti.
- tutkii.pyllyt
Kalle tykkää peräpukamapotilaista.
- präät
Ylilääkäri Laitela on keksinyt uuden metodin peräpukamien hoitoon. Ylilääkäri Laitela polttaa ne pois kitkan voimalla.
- KallenPukamat
Kalle poistaa ihan itse omat pukamat sitten kun niitä on rassailun seurauksena tullut.
- EvaT_
Ja seurustelevaan mieheen sekaantuja. Kuulin Kallelta et jotain säpinää niillä ollu Porissa
O se Pietari käyny Lolitankii kiinni homehtunutta pilsaa jyskyttämässä aina sillontällö auki ku se oli koomassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226