Meille on tulossa tarkoin suunnitellut poikaset. Haluan vahvistaa rodun hyviä puolia urokselta, kummatkin uros ja naaras siis ovat hyväluonteisia ja aivan mahtavia lemmikkikaneja.
Minulla on mahdollisuus pitää kaikki poikaset jos kotia ei löydy, vaikka niitä se lähemmäs 10 syntyisi.
Tässä nyt on vain ongelma että naaras ei tarjoa itseään. Jähmettyy kyllä astutuksen aikana maahan kun uros on hetken juossut naaraan kanssa. Naaras ei kumminkaan nosta häntäänsä mutta uros hoitaa hommat loppuun eli selän päälle. Onko mahdollisuutta kantavuudelle?
Naaras kani ei tarjoa itseään urokselle
Pihtaripupuu
0
326
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667