Aion olla 2 viikkoa ilman ruokaa. Aiemmin oon ollu yleensä 3-4 päivää syömättä, sitten n. 2 kertaa viikossa ahminu. Tiedän, ettei ruoka tuo mulle enää mitään hyvää oloa. En tunne normaalia kylläisyyttä enkä nälkää, joten sen osalta syömättömyys on helppoa. Mutta silti välillä aivot vaan "mustenee" ja huomaan että oon käyny 3 eri kaupassa ostamassa herkkuja, kuin ois kännissä ja menisi vaan ostamaan jotain? Mutta joo. Tänään söin n. klo 18 viimesen kerran, ainakin 16.2 aion olla syömättä, kalorilaskurin mukaan laihtuisin 5,7kg siinä ajassa.
Ongelma on myös se, että ainoa mistä saan "kiksejä" on kahvi ja nuuska. Sit välillä tuntuu et muka tarttis jotain ruokaa ottaa tylsyyteen, vaikka se ei helpota mun oloa yhtään, se ei maistu hyvältä, se ei oo mitään mulle. Mitä tekemistä keksisin kun mulla ei kauheena muuta ole kuin kone? Asun yksin, siksi syömättömyys on helppoa. Muita jotka tulee tähän syömättömyyteen mukaan??
Mitä tekemistä, että unohtaa syömisen? (2vk ilman)
börd
4
1013
Vastaukset
- Mievaaa
Jos mulla tekee mieli ruokaa niin mä ainakin lähen lenkille, oon koneella, nukun, teen koulu juttuja tai sit teen jotain muuta etten vaan sorru syömään
- Mievaaa
Ja oon ollu täl hetkel syömättä 5 päivää
- MinäMyös_
Näin joutuu tekemään tuhannet työttömät, kun aktiivimallin leikkuri iskee.
Moni joutuu syömälakkoon vastoin tahtoaan. - Perhosenkevyt
Miten sit sais seuraa? Snäppii kehiin vai miten?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647