Kevään 2018 nettivene poimintoja

kak3

19

4998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kak3
    • 211047830

Ja kuviakin aivan ruhtinaallisesti , varmaan niin hienoja ettei kateellisille kannata liioin esitellä.

• DF36C
      • Volvo penta 2030:n viimeisen version valmistus loppui vuonna 2002. Missä se on siis ollut kaikki nämä vuodet, kun se asennettiin tuohon veneeseen vasta vuonna 2011?

• VPD130
        Bossu kirjoitti:

Volvo penta 2030:n viimeisen version valmistus loppui vuonna 2002. Missä se on siis ollut kaikki nämä vuodet, kun se asennettiin tuohon veneeseen vasta vuonna 2011?

Kuvissa on kyllä D1-30, että eiköhän se oli ihan pakasta vedetty.

• No ei ihan nettiveneestä mutta talvilöytö kuitenkin ja alle 10k€
      https://www.nettivene.com/purjevene/rival/611962

• tietäjäcc

2v ollu myynnissä..prutku ja ei lämppäriä !!

• tietäjäcc kirjoitti:

2v ollu myynnissä..prutku ja ei lämppäriä !!

Juu ja hinta oli sitten hyvä kun aikamme palaveerattiin. Nyt siinä ainakin oli lämppäri. Tuon ikäisessä purkkarissa ainakin minulle muutaman vuoden ikäinen, todella pienillä tunneilla oleva 4-t perämoottori on paljon mieluisempi kuin viimeisillään vinkuva diesel letkujen ja falskaavan akselin läpiviennin kanssa.

• Bajamotorstm
        MarineroDeVela kirjoitti:

Juu ja hinta oli sitten hyvä kun aikamme palaveerattiin. Nyt siinä ainakin oli lämppäri. Tuon ikäisessä purkkarissa ainakin minulle muutaman vuoden ikäinen, todella pienillä tunneilla oleva 4-t perämoottori on paljon mieluisempi kuin viimeisillään vinkuva diesel letkujen ja falskaavan akselin läpiviennin kanssa.

Ei akselivetoinen mitään vuoda !! Kun kaikki on kunnossa .
        Olen veneasentaja ja kunnon kone esim. Yanmar ja betamarine.
        Ei tärrää ja ovat hiljaisia siis hyviä ,kun taas sole on mikä on .

• Bajamotorstm kirjoitti:

Ei akselivetoinen mitään vuoda !! Kun kaikki on kunnossa .
        Olen veneasentaja ja kunnon kone esim. Yanmar ja betamarine.
        Ei tärrää ja ovat hiljaisia siis hyviä ,kun taas sole on mikä on .

Itse olen ylikonemestari ja laivan konepäällikkö. Ihan tuoretta kokemusta V10 dieseleistä jotka ovat tehoon nähden melko tärinättömiä ja tiedän, että esim. sukellusveneen akselitiiviste harvemmin vuotaa. Molemmat vaativat melkoisesti huoltoa. Tässä on kuitenkin kyse 40v vanhasta purkkarista ja toin esiin sen, että 4 vuotta vanha alle 100 tuntia ajettu perämoottori on mielestäni luotettavampi ja vähävaivaisempi kuin 40v vanha diesel.

• 54467
        MarineroDeVela kirjoitti:

Itse olen ylikonemestari ja laivan konepäällikkö. Ihan tuoretta kokemusta V10 dieseleistä jotka ovat tehoon nähden melko tärinättömiä ja tiedän, että esim. sukellusveneen akselitiiviste harvemmin vuotaa. Molemmat vaativat melkoisesti huoltoa. Tässä on kuitenkin kyse 40v vanhasta purkkarista ja toin esiin sen, että 4 vuotta vanha alle 100 tuntia ajettu perämoottori on mielestäni luotettavampi ja vähävaivaisempi kuin 40v vanha diesel.

Näytät olevan todellinen asiantuntija ja konepäällikkönä tunnet nämä asiat kuin omat taskusi .
        Minua amatöörinä kummastuttaa miten kuiva pitää pissin olla että se on hyvä , omassa 40v vanhassa veneessä kun viiteen vuoteen ei tippaakaan ole tiiviste vuotanut ( Volvon "kumitutti"). Pitääkö vaihtaa peräprutkuun?

• finnsucswedenrok

Finn 26 ootko nähnyt ..helv....i ajoin 450km katsomaan rymättylään venettä ja hinta oli silloin 6000 ja sanoin et 3900e maksan.

veneen keulassa sormen mentävä reikä..peräpeili säröillä ja alapuoli todella paskana.
      sitloorassa iso halkeama ihan ok jos haluaa heti työmaan !! et voi hitto !!
      eli käykää katsomassa ennen kuin kommentoitte.

eli itse kävin hakemassa 30 albin scampin tukholmasta....eli odottelee kevättä
      4800e ja kone täysin remontoitu wallas 5vanha...rulla 8v ja hyvät purjeet.

• joskus_ei_voi_tarjota

Jos tilanne tuo, niin miksi tarjota edes noin paljoa?

• Dghddre
        joskus_ei_voi_tarjota kirjoitti:

Jos tilanne tuo, niin miksi tarjota edes noin paljoa?

Tolla 3900 ois kaupat tullu jos vene olisi ollut ok .
        Mut oli aika yllätys ,toki 2500e ois jo halpa.

Toki voisi mainita et rungossa on töitä !!
        Pohja on siisti.

• nähtyonon

Vene on ihan paska ...mee kattoo !!

• QjaA

Kun katsoo nyt parin pv aikana tulleita ilmoituksia eivät hinnat minusta ainakaan vaikuta olevan kohdallaan. 10-15t pois niin Murenan, Maxi999n, Elan333n, FF33n ja Fg36n hinnat jo paremmalla tolalla. Nyt ilmoitetut hinnat eivät taida laittaa niitä kiertoon. Mielenkiintoista miten ’hyvässä kunnossa’ ne kaikki ovat vaikka wc:n kuvassa näkyy takaseinässä (vuoto)valumia, vanhat purjeet jne.

• Mureeta

Jaahas - kaks Murenaa myynnissä (9,5 ja 14,5 t) - jos otetaan niiden hinnasta 10-15 t pois niin paljonkos myyjän pitäisi maksaa että ottaisit veneen? :-o

• QjaA
        Mureeta kirjoitti:

Jaahas - kaks Murenaa myynnissä (9,5 ja 14,5 t) - jos otetaan niiden hinnasta 10-15 t pois niin paljonkos myyjän pitäisi maksaa että ottaisit veneen? :-o

Niin,jos olisit lukenut viestin kunnolla olisit huomannut että viittasin viimeiseen pariin päivään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe