hakuun, mutta ei kiinnosta, kivahan se on elellä isän ja äitipuolen varoilla, ja laiskotella sohvalla, syömässä pakastepitsaa ja hamppareita. Törkeää, sanoin ettei jos työmaistu, niin täällä tehdään ja hinta on se mukainen. ! euron päiväaplkka sis. ruuan ja asumisen, parempaa ei ole. Ja täällä tehdään työtä, eikä marista.
Kauhee huuto ja isälle ja äidille juostaan kertomassa heiti, että minä saan vihat niskaan, eikä kakarat laiskat ja lihavat.
Mikä kumma on ettei nuoria saa töihin, kesäloma joka on parasta työaikaa, silloin aikuiset lep' ja nuoret paiskii töitä. MInun lapset on olleet kesätöissä joka kesä, oma raha omat ostot. On kurja kun miehen lapset on niin lellittyjä ettei mitään rotia.
Mun lapset on ahkeria ja tekevät jopa kotona kotitöitämut ei nää kersat.
Onks muilla laiskoja miehen tenavia harminaan? Mies ei raatsi komentaa eikä vaatia, vaan se jää mulle, ja vihat tulee samantien niskaan, en kestä mut pakko on.
Patistan miehen lapsia kesätyön
äitipuolikannustaa
0
604
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595