Paniikkihäiriöitä aiheutetaan ihmisille suunnitelmallisesti. On olemassa ryhmä yhteiskunnassa, jonka tehtävänä on aiheuttaa paniikkihäiriöitä valikoiduille ihmisille. Liittyy elektroniseen häirintää, jolla saadaan luotua kauhutiloja. Ilmeisesti tietyt ihmiset halutaan sairaiksi, jotta he eivät menestyisi työelämässä ja liikkuisivat vain pienissä piireissä, heiltä tavallaan estetään oma ajattelu ja luovuus. Heitä pidetään vankeina.
Paniikkia tehdään
2
641
Vastaukset
- Onko.oikein
Kyllä. Kun olin hakemassa työpaikkaa, jossa vaatimus oli tietty tutkinto, jonka olin suorittanut, niin valittiin epäpätevä ihminen
- ItsePidäItsestäShuolta
En usko moiseen lainkaan. Kuka siitä hyötyisi? Sen olen silti huomannut että Iltalehdistö luo tahallaan paniikkia ja masennusta triggeri-uutisilla ja otsikoilla. Käyttävät paljon sanoja "paniikki, kaaos" yms. Sitten on aina kauheita uutisia kuvineen muustakin asioista. Meidän herkempien ihmisten pitää olla tarkkana mitä sielunravintoa mieleemme imemme, koska ajatuksemme ja tunnetilamme rakentuvat siitä mitä näemme ja koemme jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595