Heissan!
Minä ja ystäväni olemme menossa vanhainkotiin vetämään ohjelmaa. Tarkoituksena olisi kiertää yhteensä yhdeksän noin 10 henkilön yksikköä saman katon alla ja vetää jokaisessa n 15-20min ohjelmaa, johon kuuluu lähinnä laululeikkejä.
Soitamme musiikin omasta kaiuttimesta ja laulamme toki myös itse. Kehitämme hieman jotain rekvisiittaa ja pukeudumme rooliasuihin sekä jaamme jokaiselle itse askarrellun tervehdyskortin. Yhteensä alkaa esityksiin menee siis kolmisen tuntia ja asukkaita on hieman yli 90.
Vanhainkodilta siis kysyivät, kuinka paljon haluamme korvausta eikä itselläni ole harmainta aavistusta, kuinka paljon voi pyytää.
Auttakaa meitä :D
T. Esiintyjät 22v
Paljonko palkkaa esiintymisestä vanhainkodissa
FröbelinPalikka
1
1111
Vastaukset
- Soittelija
Jos amatööripohjalta tuommoista teette niin itse menisin pro-bono eli pullakahvipohjalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647