Millä näytöillä mäkimiehet pääsivät Koreaan? Heidän näyttönsä oli nolla. Toisia urheilijoita seurataan puolivuotta ja vaaditaan näyttöjä!
Mäkimkesten paikat olisi pitänyt jakaa tulevaisuuden lupauksille!
Miksi mäkihyppymiehet Koreaan?
2
217
Vastaukset
- Kankkulankaivo
Miksi Suomi ylipäätään lähetti minkäänlaista joukkuetta Koreaan, kun kellään suomalaisella ei ollut näyttöjä? Mutta silti lähetettiin, kuten on tehty kautta aikain, vaikka Suomella ei nykyään ole kansainvälisen tason urheilijoita.
Lähetetään joukkue vanhojen hyvien aikojen muistoksi, vaikka se turhaa rahan menoa tietääkin.
Minun mielestäni veronmaksajien rahojen heittämistä kankkulan kaivoon. - Niemeläinenkin
Samaa kysyn,olympiakisat on yrheilijalle joka neljän vuoden välein.Mutta kun katsoo suomalaisen urheilijan venymistä tärkeimmällä hetkellä,sitä vaan ei ole.Tuntuu siltä jos verrataa esim.Norjalaisiin urheilijoihin niin osallistuvatpa he mihin lajiin,niin mitaleita ropisee.Suomen uhheilu on rakennettu vain johtotasolle yltäkylläiseksi,verorahoilla valtaosin.Koreassakin liennee johtajia ja valmentajia ym.tyhjäntoimittajaa yhtä urheilijaa kohti väh.10henkilöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615