moikka 15v tyttö ja mun menkat ei ole vielä alkanut siskoilla alko jo 14v olen aika huolissani etteikö ne ala koskaan ehkä ole pystynyt puhumaan asiasta siskoille kavereille enkä poikaystävälle. seksi kyllä kiinostaa ja entiedä onko hyvä idea harrastaa seksia ennen menkkojen alkua? itsetyydytystä on ollut mutta saako sitäkään olla ennen mennkojen alkua? minulla on aika isot häpyhuulet 15v tytöllä onko se normaalia?
voiko seksiä harrastaa ennen menkkojen alkua
outolintu
9
915
Vastaukset
- nallukkapallukka
Voi harrastaa seksiä. Muista kuitenkin että voit tulla raskaaksi vaikka kuukautisia ei ole tullut.
- TwisterTwitter
Nijn.
- dangerXXX
Seksiä ei voi harrastaa koskaan ennen menkkojen alkua. Se on hengenvaarallista.
- outolintu
millä tavalla hengenvaarallista?
- eimillään
ei millään tavalla. toi on trolli.
- Paljaalla.paras
Seksiä kannattaa harrastaa silloin, kun siltä tuntuu.
- TaylorSwift
Ei kyllä ihan noin kyllä ole.
- MirandaUusi13wee
No joopajoo haistakaa jo pitk asia.
- eimikäänvale
Eipäs seksii saa harrastaa ennen menkkojen alkua. Voi tulla vammoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615