Onko kajaanissa hitsarien palkat hyvällä tasolla? Pulaa ammatti hitsareista kuulemma on, jos sitä muuttaisi takasi nälkämaahan.
Hitsarien palkat
32
1676
Vastaukset
- sohvallamakoilija
Euroopan parhaimmat niinkuin kaikki muukin kainuussa.
- 15tunnille
15eegua siitä ylöspäin
- Magita
On hyvä palkka jos teet keikkahommia.
- MagneettiPuikko
27 euroa olen keskimäärin viime aikoina hitsaamalla ansainnut. Firma on nimeltään S...
- talkooduunareista.pula
Eipä ole kovin häävi päivän palkka.
- SukkulaVeenukseen
Jotkut naiset saattaa tienata monta sataa euroa tunnissa. Mut se ala on kova, kyseessä maailman vanhin ammatti...
- Eläuntanää
höpöhöpö
- Voimamies.kaikenties
kalle58 kirjoitti:
Tonnin päiviä ennen tehtiin...
170€ ei pal tunnu missään. Paitsi jos peppua annat, niin sitten tuntuu.
- ugig
22e/tunti
- Kappalekauneinta
Paljon kokemusta ja tieto taitoa. Palkka 23,79e
- NettopalkkA
Siihen on laskettu myös työnantajan osuus? Työntekijälle jää noin puolet tuosta. Verotus ottaa osuutensa.
- uhnbhguhh
Ei tietoa,mutta tuskin kannattaa edes vaivautua nousemaan sohvalta lähteäkseen hitsaamaan tai ylipäätään töihin.
- KFkdk
SInua varten on aktiivimalli. Toivottavasti ohjaavat tuollaisen laiskan vaikka risusavottaan tai palvelemaan kunniakansalaisia.
- Siksienvaanosaahitsaa
Hitsaaminen on homoseksuaalien hommaa. Hyi ja yök.
- lökäpöksythiiteen
Hitsaaminen on miehisten miesten hommaa, eikä tuommosten lökäpöksyjen, joka ilmeisesti olet!
- Annbelli
Totta. Hitsarit on niin miehekkäitä! Arvostan ja kunnioitan.
- HitSariAri
Hitsari on todellinen lihansyöjä-karvaperseuros, jolla puikko palaa yötä päivää!
- tinuri
Palkat löytyy alan työehtosopimuksesta.
Peräkylän hikipajat maksavat tasan sen mukaan. Tvr 6 ja siihen jos saat väännettyä päälle 15 pinnaa, niin palkka on sen 14,5€/h lisät, työn vittumaisten olosuhteiden tai työaikojen mukaan.
Tämä on todellinen tilanne, mikäli et paskanna kultakettinkiä. - HitSariAri
Ei pidä paikkansa. Itse saan suokoneella 27,22 euroa per tunti. Ilman turhaa nipottamista.
- höpöpövaan
ei pidä paikkaansa ,höpö,höpö
- Kfmfmdm
Orjakauppiaan kautta muuan vuosi sitten Kajaanilaisessa metallifirmassa asennus hommia 9,5 euroa tunti.
- Voimamies.kaikenties
Hitsaaminen on homoseksuaalien hommaa. Hyi ja yök. Selkää saatte hitsarit.
- vanhahitsari
Taiat olla itse homo, joten haista v eikun m, sehän sulle paremmin sopii. Kun ei sinusta itse oo hitsariksi, niin pitää jotenkin näyttää alemmuuskompleksi!
- ohhhohh
No ei ole ihme,jos työnantajat valittaa työntekijöiden palkkojen suuruudesta. Sairasloman ajalta palkka pois,kesälomarahat/lomaltapaluuraha pois niin sitten ois kohtuullinen palkka,jos kerran yli 15€/tunti pitää saaha.
- Ransutekki
Työnantaja voikin sitren hitsailla ihan keskenään jos ei ole varaa palkkaa maksaa.
- ohhhohh
ja työttömiltä rahalliset tuet pois,ni ei tarvis miettiä mistä työntekijöitä sais.
- Migmaggi
Imagonilla kuulemma huippu palkat. Lähele kahtakymppiä kuulemma maksavat!
- 9ekuntouttava
työn johto ukko 23,53
- ytro
Mutta Firma vetää 132e./h.
- hitsarihoo
Paska puhetta että Imagonilla huippu palkat !!! Ei taia kainuussa juuri 15 euroo ylittyö...
- Akkonen
9e ja uusille duunareille reilusti vähemmän. Eli alle TESsin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308