Voisitko katsoa mullekin lähiaikaan ja kesään myöskin. Kesäjuhlia on tuloillaan, häitä, juhannus yms.. Mutta yksinkö joudun menemään? Vai osuuko kohdalle vielä seuralainen juhliin kanssani?🙂 Avekki..
Taika katsotko tähän?
1
87
Vastaukset
VaaleaN
On hienoa, että tuleva kesä antaa monta syytä juhlintaan. Ja et sinä todellakaan mene kesää kohti yksin, ethän sinä ole enää muutenkaan yksin? Hei huomaa jo hänet, sillä nyt sinä tuhlaat vaan omaa energiaa ihan väärään suuntaan. Ei ne seuralaiset ole siellä missä luulet niitten olevan, avaa jo sydämesi, katso ja ihastu. Rakkaus kun piileksii aivan nurkan takana, olet rakastettu jo ennen kuin osaat aavistaakaan. Kun päivät alkaa pidetä ja valo lisääntyä, niin SE OIKEA astelee sinua vastaan iltalenkillä. Hän on jo asettanut omat askeleensa niin, että tulette "törmäämään" toisiinne väistämättä. Onnea matkaan :)
T. Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911