Euroopan Unioni on kapitalismin viittaan verhottua kommunismia. Pankkiunioni on kirjaimellisesti ottanut jatkuvasti enemmän valtaa jäsenmaista ja tämän jäsenmaat ovat heille itse sopimuksin luovuttaneet. Suhteellisen pieni ryhmä omistaa koko ajan enemmän ja enemmän jäsenmaiden liiketoimintaa, luonnonvaroja jne. ja ovat niistä muodostaneet omat Eroopan laajuiset markkinanansa, johon sopimuksin ja muunlaisin keinoin jäsenmaat on sitoutettu. Tämä on syynä siihen, mksi jäsenmaiden kansalliset markkinat kuihtuu. Kuulostaa järkyttävältä, että maat myyvät omat markkinansa Pankkiunionille ja sitten omasta maasta hyödykkeitä ostaessaan rahoista suurin osa meneekin toisaalle.
Kun jäsenmaat ovat sopimuksin antaneet hallinnollista valtaa Pankkiireille, niin heillä on kaikki vapaudet luoda tavoitteenaan ollut suurvalta. Mistään Liittovaltiosta ei ole kyse, tai Euroopan Yhdysvalloista, vaan nimenomaan Euroopasta, yhdestä suuresta suurvallasta yhden hallinnon alaisena. Tiestittekö, että Pankkiunioni, NATO, USAn yksityisomisteinen rahatehdas, Haagin tuomioistuin, YK jne. on yhtä ja samaa ryhmää? "EU" on vain ja ainoastaan paperilla oleva operaatio, jolla tavoitellaan himoittua valtaa. Tämä on globalismin ydin. Ja tätä ei pidä sekoittaa globalisaatioon. Globalismi on aate, joka perustuu valtaan ja omistamiseen. Stalinistinen kommunismi elää edelleen.
Totuus EU:sta
totuus_pelottaa
0
441
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667