Kun netillä on niin paljon mielenkiintoista: filmejä, maailman politiikkaa, dokumenttejä, musiikkia ja vaikka mitä!
Silti valitetaan että ollaan yksinäisiä. Joo ollaan, niin oon minäkin, mutta seuraan mitä maailmalla tapahtuu. Jos olisi joku tässä vieressä, niin ei ehtisi mitään.
Sitten välillä meen kauppaa tai kirjastoon tai torille tai ihan vain muuten kaupungille, esim johonkin baariin ja aloitan itse juttelun jonkun kanssa.
Tai kirjoitan jotain vaikka tänne. Jotkut vastaa ja saa kirjoituskaveria.
Ajatelkaa miten hyvä juttu on että on yksin!
On aikaa ihan vaikka mille!
Huusholli on just sellanen miksi sen järjestän tai oon järjestämättä.
Nukun niin pitkään kuin lystään, meen illalla sänkyyn siihen aikaan kuin lystään, syön mitä haluan, matkustan minne haluan.
Ei oo muita kuin hyviä puolia yksinäisyydessä.
Ainut on nuo tekniset jutut, oon huono tekniikassa, mutta oon oppinut sitäkin tai käyn kysymässä kaupassa tai tilaan jonkun fiksaamaan, siinäkin on seuraa.
Ihan totta, - en ymmärrä!
2
214
Vastaukset
Eiköhän tämä palsta ole vain sen hetkittäisen pahan olon kaatopaikka. On täällä kai meitäkin, jotka viitsii ja yrittää keskustella, mutta useimmat tulee, kaataa pahan olonsa ja katoaa taas. Eikä siinä mitään väärää ole, saa valittaa.
Varmaan aika moni yksinäinen em. asioita puuhailee, mutta joskus se paha olo vaan kärjistyy ja silloin sitä tulee purettua, jos ketään muutakaan kuuntelijaa ei ole.
Onhan se hyvä, että yksinäisyydestä löytää hyviäkin puolia, mutta niitä negatiivisiakin on. Etenkin jos on pitkään kärsinyt yksinäisyydestä.- OlisinpaRobotti
Naisen kannalta ei yksinäisyydessä olekaan varmaan kuin hyviä puolia, uskon tämä kernaasti. Semminkin kun juttuseuraa saa baarissa edes yrittämättä, jopa omasta sukupuolesta. Nallekarkit eivät vain nyt mene tasan tässäkään asiassa.
Jos kokisit miehen yksinäisyyden - sen, että kukaan ei halua sinua, kukaan ei halua puhua kanssasi, ja menet minne tahansa, sinua katsotaan aina kieroon, koska yksinäinen mies koetaan aina uhaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144