Kun netillä on niin paljon mielenkiintoista: filmejä, maailman politiikkaa, dokumenttejä, musiikkia ja vaikka mitä!
Silti valitetaan että ollaan yksinäisiä. Joo ollaan, niin oon minäkin, mutta seuraan mitä maailmalla tapahtuu. Jos olisi joku tässä vieressä, niin ei ehtisi mitään.
Sitten välillä meen kauppaa tai kirjastoon tai torille tai ihan vain muuten kaupungille, esim johonkin baariin ja aloitan itse juttelun jonkun kanssa.
Tai kirjoitan jotain vaikka tänne. Jotkut vastaa ja saa kirjoituskaveria.
Ajatelkaa miten hyvä juttu on että on yksin!
On aikaa ihan vaikka mille!
Huusholli on just sellanen miksi sen järjestän tai oon järjestämättä.
Nukun niin pitkään kuin lystään, meen illalla sänkyyn siihen aikaan kuin lystään, syön mitä haluan, matkustan minne haluan.
Ei oo muita kuin hyviä puolia yksinäisyydessä.
Ainut on nuo tekniset jutut, oon huono tekniikassa, mutta oon oppinut sitäkin tai käyn kysymässä kaupassa tai tilaan jonkun fiksaamaan, siinäkin on seuraa.
Ihan totta, - en ymmärrä!
2
214
Vastaukset
Eiköhän tämä palsta ole vain sen hetkittäisen pahan olon kaatopaikka. On täällä kai meitäkin, jotka viitsii ja yrittää keskustella, mutta useimmat tulee, kaataa pahan olonsa ja katoaa taas. Eikä siinä mitään väärää ole, saa valittaa.
Varmaan aika moni yksinäinen em. asioita puuhailee, mutta joskus se paha olo vaan kärjistyy ja silloin sitä tulee purettua, jos ketään muutakaan kuuntelijaa ei ole.
Onhan se hyvä, että yksinäisyydestä löytää hyviäkin puolia, mutta niitä negatiivisiakin on. Etenkin jos on pitkään kärsinyt yksinäisyydestä.- OlisinpaRobotti
Naisen kannalta ei yksinäisyydessä olekaan varmaan kuin hyviä puolia, uskon tämä kernaasti. Semminkin kun juttuseuraa saa baarissa edes yrittämättä, jopa omasta sukupuolesta. Nallekarkit eivät vain nyt mene tasan tässäkään asiassa.
Jos kokisit miehen yksinäisyyden - sen, että kukaan ei halua sinua, kukaan ei halua puhua kanssasi, ja menet minne tahansa, sinua katsotaan aina kieroon, koska yksinäinen mies koetaan aina uhaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955