Mun poikaystävä nuoli mun varpaita ja sit senjälkeen pussattiin. Tajusin vasta jälkeenpäin että yöööh hyyyyiiii!! Sama ku olisin ite nuollut omia varpaita. En tiiä ollaanko enää yhessä.. ööh
varpaiden nuoleminen
17
6913
Vastaukset
- wefaewr
Onko sulla sitten poikkauksellisen likaiset varpaat? Ei varmaan ihan yhtä likaiset kuin tällä http://www.payvand.com/news/14/jan/Amoo-Hadji-no-bath-for-60-years-13-HR.jpg
Mut hei
Se rakastaa sua. Mitä kauniinpaa poika voi tytölle tehdä kuin nuolla sen varpaat.- Anonyymi
tästä samaa mieltä
- MirandaUusi
On 13wee ja mulla, on käyny myös niin. Mutta onneksi ne kiilsi puhtaudesta, ja edelleen nytkin.
- MirandaUusi
No hehheh!
- Miss19
On käyny mullekki noin, jalkaini olivat puhtaat. Ovat kyllä edelleenkin.
- MirandaUusi
Myös mullekki on käyny noin.
- kolmastitotta
Se mitä sanon kolme kertaa on totta.
- MirandaUusi
Mikä?????? Whaaaaaaat????????
- MirandaUusi
En tajuu oikeest.
Tyttöjen jaloissa on ilmeisesti harvemmin jalkasientä kuin poikien, joten antakaa siis kundien nuolla teidän varpaitanne, mikäli välttämättä haluavat. Vaikka sille lienee syynsä, että varpaat sijaitsevat ihmiskehossa niinkin kaukana suusta kuin tekevät.
69 varpailla, siis missä kummallakin on partnerinsa varpaat suussaan, on jo ajatuksena erotiikan tappaja. Älkää kokeilko.- 13wee
Sää voit ******** ********!
- Cool18
Niinpämeillä naisilla, ei ikimaailmassa olisi likaisii jalkoi. Et jos haluutte todistei, niin sovitaan kellonaika, päivä ja paikka mihin mennään. Sitten voin näyttääjalkani niin voitte, kaikessa rauhassa nuolla niitä!!!
- MirandaUusi
Samat sanat mulla!!!!!!
- Anonyymi
Cool18 kirjoitti:
Niinpämeillä naisilla, ei ikimaailmassa olisi likaisii jalkoi. Et jos haluutte todistei, niin sovitaan kellonaika, päivä ja paikka mihin mennään. Sitten voin näyttääjalkani niin voitte, kaikessa rauhassa nuolla niitä!!!
Kerro vain aika ja paikka.!
- ukkovarvas
SE on seksikästä touhua !!! Pojalla alko varmaan seisomaan....... Nauti Sinäkin - kostuitko
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670