Saako heikin paarissa torstaisin hernekeittoo ja pannukakuua ps.ainakin canarialla saa. ja jos ei jaksa syödä kaikkee niin saako loppuannoksen viedä majapaikkaan.
ruokailu Heekin paarissa.
6
514
Vastaukset
- Kiväykä
Kyllä Heikin baarissa ruokahalut lähtevät kun katselee pullukoita jotka hameet korvissa oksentelevat baarin kukkapurkkeihin.
- Enolekäynyt
Miks olet käynyt siellä pullukoita seuraamassa?
- Tipitupi
Mahtaakohan olla käynyt edes ruattinlaivallakaan.
- KivaYkä
Heh heh, olen käynyt yli 60:ssä maassa, myös Turkissa.
Alanya on käymistäni lomakohteista tylsin. En ole koskaan enkä missään nähnyt niin paljon juopuneita suomalaisia naisia kuin Alanyassa. - analyytikko
Älä puhu paskaa.
- hähähähähhähääää
Niqab tulee kohta pakolliseksi myös turistinaisille.
Tässä ohjeita kuinka ruokailla Heekin paarissa:
https://www.youtube.com/watch?v=btSPE9lWdI0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635