Keski-ikäisen naisen rakkaus- ja terveysasioita ihmettelen?
Mikä on tämä tuntemani mies minulle, mitä minä hänelle? Kehitttykö rakkaus vai onko tämä vain välietappi elämässä?
Onko minulle edes missään enää suurta rakkautta?
Taika, auttaisitko näkemään?
4
162
Vastaukset
Sielunkumppaniakaipailen
Kyllä tämä mies on sinun elämässä se välietappi, mutta hyvä sellainen. Saat häneltä vilpitöntä ystävyyttä, mutta rakkauden tasolle se ei tule koskaan nousemaan. Suuri rakkaus kyllä antaa odotuttaa, kunnes se saa täyttymyksen. Tuleva kesä saa sielusi hyrräämään ja on tilanteita, missä tulet kohtaamaan todellisen rakkauden. Tunnistat kyllä SEN OIKEAN siitä, että hän liittyy seuraasi vähän "jännässä tilanteessa ". Kadotat nimittäin avaimesi ja hän rientää auttamaan sinua ongelmassa..siitä alkaa todellinen rakkaustarina ja uusi yhteinenpolku aukeaa rintarinnan :)
T. Taika- Sielunkumppaniakaipailen
Kiitos tulkinnastasi! :)
Jos tämä nykyinen ystävä jää taakseni, särjenkö hänen sydämensä? Toivottavasti niin ei käy ja hän on ehkä samoissa ajatuksissa tiemme erkaantumisesta?
Mielenkiinnolla jään odottelemaan tulevaa. Missä piileksii suurempi rakkaus? - kyloliperseestä
Just joo...pokaat varmaan huoltomiehen...
- Sielunkumppaniakaipailen
kyloliperseestä kirjoitti:
Just joo...pokaat varmaan huoltomiehen...
Huoltmies on mies siinä missä muutkin miehet. :)
Entä jos avainmies ei ole talkkari vaan joku muu jolla avaimia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893